• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Optane Memory

Status
Niet open voor verdere reacties.

artstudiog

pc-aholic
Lid geworden
10 jul 2012
Berichten
2.955
Waarderingsscore
258
Heeft er al iemand ervaring met "Optane Memory (16 of 32Gb)" ?
Ik zou zo'n module van 32Gb willen uittesten in mijn pc maar weet niet of dat kan. Ik heb een Asus TUF Z270 Mark 2 moederbord met 2 aparte M.2 aansluitingen. Momenteel is er eentje gebruikt door een Samsung 960 EVO m.2 SSD met PCi-E protocol. Ik heb hier al redelijk wat over gelezen en vind dit toch wel een goeie mogelijkheid om snelheidswinst te boeken. Momenteel is mijn systeem niet echt traag te noemen maar ik werk zeer veel grafisch (adobe-stuff) en volgens wat ik heb gelezen zou het opstarten van programma's en ook van windows zelf merkelijk moeten versnellen met optane memory. Of boek ik hiermee geen snelheidswinst? Mijn CPU is momenteel intel core i7-7700K met 32Gb DDR4 ram.

1543499725981.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan