• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ordinaal831

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gewaardeerd
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
1.496
Waarderingsscore
0
Op de eerste plaats wat ziet jullie site er mooi uit. Ben er (gelukkig) al lang niet meer hoeven komen. Mooi hoor.

Vandaag heb ik verschillende updates gedaan van programma's waaronder Dropbox itunes en skype. Toen ik dat gedaan had kreeg ik steeds een popup zoals ik bijgesloten heb. Ik heb toern een andere image teruggezet en toen was de popup weg. Ben toen weer gaan updaten en nu is ie er weer. Heb adwarecleaner gedraaid, maar daar zie ik niks staan. Weet iemand wat ik moet doen?
 

Bijlagen

  • 2017-05-17_Ordinaal831.png
    2017-05-17_Ordinaal831.png
    13,4 KB · Weergaven: 31
Ben ik nog even. Ik dacht dat na de de-installatie van itunes de popup weg bleef, maar dat is niet zo. Die blijft gestaag komen. Grrr.
 
Haaaaaaaaaaaa, ik heb icloud for windows verwijderd en toen was de popup weg. Net nog even geprobeerd om te installeren en meteen kwam de popup weer. :( Niemand een ideetje wat ik moet doen?
 
Tineke, de foutmelding is afkomstig van AppleIEDAV.exe.
Hier een Engels artikel: https://discussions.apple.com/thread/5413139?tstart=0

Probeer het volgende:
Open iCloud, kijk bij de instellingen van iCloud, en haal dan het vinkje weg voor "Favorieten van Internet Explorer synchroniseren". Dat is namelijk wat AppleIEDAV.exe doet.
Misschien heet het bij jou iets anders. Dan kan ik niet nagaan, want ik gebruik iCloud niet.
 
Tineke, de foutmelding is afkomstig van AppleIEDAV.exe.
Hier een Engels artikel: https://discussions.apple.com/thread/5413139?tstart=0

Probeer het volgende:
Open iCloud, kijk bij de instellingen van iCloud, en haal dan het vinkje weg voor "Favorieten van Internet Explorer synchroniseren". Dat is namelijk wat AppleIEDAV.exe doet.
Misschien heet het bij jou iets anders. Dan kan ik niet nagaan, want ik gebruik iCloud niet.

Ik ga het meteen proberen en dan hoor je van me. Alvast bedankt
 
Haaaaaaaaaaaaaaaaa en hiephiephoeraaaaa, de irritante popup is weg. Inderdaad was internet explorer de boosdoener, want na vinkje weggehaald is de popup niet meer verschenen. Heeel hartelijk dank Porrelaar.
 
Fijn dat het gelukt is, Tineke.
Zo'n popup kan knap vervelend zijn, vooral wanneer je niet weet wat de oorzaak is.

Tot de volgende keer!

Groeten,
porrelaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan