• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Oud-medewerker Apple & Microsoft

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Sinds bijna twee weken geleden zijn we in Californië, waar we logeren bij een vriendin.
De levenspartner hadden we nog niet ontmoet en het blijkt een zeer aimabele kerel te zijn.
Met kilt. Steeds achter z'n kat aanlopend. Code kloppen voor een soort online virtuele wereld.
Kortom: een ex-programmeur uit Sillicon Valley!
Hij heeft onder andere meegeholpen bij het ontwikkelen van OS X en Windows 10.
Vertelt ook interessante zaken. O.a. dat sinds Windows 10 updates veel te snel worden uitgerold. Een snelle testfase en hoppetee! Crashende pc's of opeens al je documenten weg door een niet uit ontwikkelde update? Dat kon je in de tijd van Windows 8.1 je baan kosten bij MS.
Verder bleek dat Steve Jobs stevig LSD gebruikte.
 
En wat staat daar te verstoffen in z'n huis?

11589
 
je zit daar wel midden in de bossen:
5cf0ce51521a4-No.001.jpg
 
Klopt. Bijzonder mooi hier.

11590
 
zie ook een golfbaan dichtbij, klopt dat?
 
Geen idee. Zit bovenop een heuvel...
 
ik was in 1961 een jaar in Seattle. Toen was Microsoft nog niet uitgevonden, en met 500.000 inwoners een aardige rustige stad. Een jaar of 15 nog wel eens terug geweest: nauwelijks te herkennen. in 1962 een grote tocht met V.W. kever via Mexico city weer terug naar N.Y./N.Y. en per boot terug. zo ging dat toen nog.
 
ik zag de inauguratie op TV waar ik werkte.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan