• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

oude computer upgraden voor battlefield 4 oa

Status
Niet open voor verdere reacties.

eeltje74

Nieuw lid
Lid geworden
8 jan 2020
Berichten
14
Waarderingsscore
2
hoi allemaal,

ik heb een computer gekregen. met de specs
H61M-E33(B3)
Intel Pentium CPU G620 @ 2.60GHz
4gig ram.
on board video

ben met pensioen en wil oudere spellen gaan spelen far cry 4, battlefield 4, gta etc ik hoef de nieuwste spellen niet te spelen
eerst ff de oudere daar ik laatste 20 jaar alleen Command and Conquer heb gespeeld.

heb maar klein pensioentje is een videokaart erin stoppen genoeg of is nieuwere processor ook aan te raden.

videokaart ? een nieuwe van max 50 euro gt 710 of toch een tweedehandse ?

groet

eeltje
 
een kaartje als de ati/amd radeon hd7470 zou rond de 25 euro moeten kosten op marktplaats, dan nog even 4 gb extra bij prikken op je moederbord moet je voor 40 klaar zijn. dan kun je nog redelijk wat spellen spelen.
 
heb xfx 7770 gekocht voor 15 euro werkend te zien gekregen. hij past heb alleen geen 6 polige pci stekker dus moet molex naar pci 6 polige stekker halen en hopen dat me 300 watt voeding genoeg is. mja heb alleen ssd erin zitten en dvd brander die ik nooit gebruik. we zullen het zien hehe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan