• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Oude Windows xp computer verkopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RulleZz99

Nieuw lid
Lid geworden
28 apr 2014
Berichten
27
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb net eventjes op de zolder gekeken en heb daar een oude computer gevonden. Er staat op intel inside pentium en sky ??
Ik wil deze oude computer wel verkopen maar hoeveel is dit waard. en als je belangstelling hebt kun je altijd berichten.

Met vriendelijk groet,
 
Het is niet makkelijk om te bepalen hoeveel die computer waard is. Daarvoor geef je te weinig informatie. Sky (in 2009 failliet gegaan) was vroeger een computermerk, en de leus "Intel Pentium Inside" bestaat ook al meer dan 10 jaar. Dat zegt nog niet veel. Het zou zo maar een computer van meer dan 10 jaar oud kunnen zijn en dan is de waarde nihil. Dan mag je al blij zijn wanneer iemand hem gratis op komt halen.
Kijk eens of die computer nog op kan starten. En check dan wat voor onderdelen erin zitten. Hoe groot is de harde schijf? Wat voor processor zit erin? Is de computer compleet? Kun je er nog mee op internet? Wat vertelt het programma Speccy over de onderdelen?
 
Drie jaar is antiek in de computerwereld. Bij licht gebruik gaan ze wat langer mee. Maar als er geen windows 7 op wil draaien, zal er vast weinig belangstelling meer voor zijn. Dan houdt het met een paar tientjes wel op.
 
In de kringloopwinkel kunnen ze er nog wel iets mee.

Zij halen er onderdelen uit die nog herbruikbaar zijn.
 
NVM, Bedankt voor de reactie's ik ga de computer naar een vriend van mijn vader brengen en die haalt de onderdelen eruit :) en krijg er geld voor

Bedankt voor de snelle reactie !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan