• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Oudste man ter wereld.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 59498
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 59498

Gast
Weer een bericht dat de oudste man ter wereld is overleden, dat kan alleen als de laatste man er niet meer is en dat zul je dan ook nooit kunnen vernemen.

Zelfde geldt uiteraard ook voor de oudste vrouw.
 
De oudste vrouw is ook nooit overleden tot de laatste vrouw.;)
 
Aarie25 bedoelde waarschijnlijk de vrouw die tot die ene seconde dat ze niet meer ademde de oudste vrouw was. :p
 
Lange Pier doelde mogelijk op dit bericht: https://www.nu.nl/buitenland/5233352/oudste-mens-wereld-117-overleden-in-japan-.html
Dat ging om een man van 117 jaar.
Voor logisch redeneren krijgen LP en Maarten een 10 met een griffel. Beter zou zijn: De tot voor kort oudste mens is overleden (of zoiets), maar dat bekt niet zo lekker. Met de oudste man of vrouw ter wereld wordt immers de man of vrouw bedoeld die op dat moment nog leeft.
Toch denk ik dat er weinig mensen zijn die problemen zien bij die zin.

En wat dacht je van deze zin: Johan Cruyff is de beste Nederlandse voetballer ooit.
Het woord ‘ooit’ in deze zin betekent op welk moment dan ook: in het verleden, nu en in de toekomst. Maar wie weet wat voor goede voetballers Nederland ooit (en hier wordt enkel 'in de toekomst' mee bedoeld) nog voortbrengt.
 
Ach ja, zijn van die dingen in de media die idd lekker bekken.
"Politieman schiet man dood met aardappelschilmesje" was er ook zo eentje.

Ik ga weer effe dumperten.:yum
 
Zullen we er eens een topic over maken hoe slecht veel dingen worden geschreven in de media maar ook op borden en dergelijke? Dan wordt het een lang topic...

Nu let ik zeker op fora ook niet altijd goed op hoe ik dingen schrijf maar wel als ik officiële dingen moet maken.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan