• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook 2010 - verzenden/ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanJan55

Nieuw lid
Lid geworden
29 feb 2020
Berichten
12
Waarderingsscore
2
Hoi,
Ik heb Microsoft outlook 2010 op mijn PC geïnstalleerd.
Probleem: als ik bij een net opgestelde e-mail op 'verzenden' klik, dan verzendt hij het bericht niet. Pas als je op 'Alle mappen verzenden/ontvangen' klikt, wordt e-mail verzonden. Bedoeling is dat outlook mijn e-mail DIRECT verzendt.
Het enige wat ik ingesteld krijg, dat is dat e-mail na 1 minuut verzonden wordt.
Ik heb nogal wat gegoogled, maar kan de oplossing helaas niet vinden.
Wie weet raad ?
 
je doet er goed aan om een jongere Office te gebruiken aangezien de Office 2010 op 13/10/2020 afgeschreven word en niet meer ondersteund word .
 
Ik houd het voorlopig bij deze versie.

Het zal mogelijk ergens in de instellingen zitten, maar ik kan het niet vinden, ook niet na zoeken op google..
 
Kijk eens of dit de oplossing is.

  1. Klik op Opties op het tabblad Bestand.
  2. Klik op Geavanceerd in het dialoogvenster Outlook Opties .
  3. Klik in de sectie verzenden en ontvangen om te schakelen bij verbinding direct verzenden.
  4. Klik op OK.
 
Helaas, werkt niet...
 
Kijk eens of dit nog helpt.

Selecteer Verzenden/ontvangen > Groepen voor verzenden/ontvangen > Groepen voor verzenden/ontvangen definiëren.
Selecteer de groep die u wilt wijzigen.
Als u alleen e-mail wilt verzenden en ontvangen wanneer u op F9 drukt, schakelt u de eerste optie Automatisch verzenden/ontvangen elke n minuten uit.

Als u regelmatig offline werkt en u de tweede optie Automatisch verzenden/ontvangen elke n minuten inschakelt, probeert Outlook het opgegeven interval te volgen om verbinding te maken en berichten te verzenden en te ontvangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan