• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook 2016 foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henkw2

Nieuw lid
Lid geworden
13 jun 2013
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Als ik een link in een mail aanklikt krijg ik de melding:

Door het beleid van uw organisatie kunnen we deze bewerking niet voor u voltooien. Neem contact op met de helpdesk.

Ik zit niet in en organisatie en heb derhalve ook geen helpdesk. Met Microsoft kom ik ook niet verder.
Wie kan mij helpen???
 

Bijlagen

  • outlook foutmelding.jpg
    outlook foutmelding.jpg
    21,5 KB · Weergaven: 52
Helaas heeft dat geen resultaat gegeven. Ik werk met windows 10, office 2016, Google Chrome, (ook Edge geprobeerd) en dus outlook 2016. alles in 64 bit
 
Kun je dit wel doen sls je inlogt via www.outlook.com?
Dit gaat buiten de Office versie.
 
Ik log NIET in met outlook.com maar met outlook 2016 van MS office.
 
Dat snap ik, daarom dat ik vroeg om dat eens te doen.
 
Beste Arie25
Ik heb je opdracht uitgevoerd :smile: en dan kan ik wel de linken openben, ik heb dit bericht ook kunnen maken via outlook.com en daar de link van computercentrum aangeklikt
 
Oke dan weet je tenminste dat het aan outlook 2016 ligt, ik weet niet of er een herstel optie is voor outlook.
Dat kan ik nog even nakijken.

--- Update ---

Je kunt Office en onderdelen ervan herstellen via programma en onderdelen.
Office met rechter muis knop aanklikken, kiezen voor wijzigingen, kiezen voor herstellen en dan voor online herstellen.
Daarna zou jou Outlook weer moeten werken
 
Ja dat heb ik ook gedaan, maar geen resultaat :wacko:
Het blijft hetzelfde helaas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet of je het probleem nog steeds hebt, maar ik heb het opgelost door updates van Microsoft te downloaden.
Outlook Updates
Kies hier Outlook 2016 en download alle updates.
 
Beste Nutville,

Het is niet toegestaan om op topic`s te reageren waar al 2 weken geen bericht meer is geplaatst.
Aangezien Ts zelf ook al 10 maanden niet meer reageert zal ik dit topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan