• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

outlook.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie123

Junior lid
Lid geworden
18 dec 2015
Berichten
57
Waarderingsscore
0
Ik heb outlook.com geinstalleerd met mij drie accounts Hotmail gmail en telenet ,
Als ik een mail ontvang via mij telenet account kan ik die nergens vinden in outlook.com,
Weet iemand raad ,
Dank bij voor baat,
Lowie123
 
Werkt je met een telenet POP-account of een IMAP-account?
 
Ik werk met telenet imap-account
 
volgens mij zijn deze correct staat ingesteld imap.telenet.be en ook poort en beveiliging staan juist
 
Werk je met het mailprogramma van windows 10 of op een andere manier (via internet-browser, office outlook, ...)?
Probeer ook eens om je telenet-account volledig te verwijderen, herstart van je pc en na herstart je telenet-account terug aanmaken met de juiste instellingen.
 
Ik werk ook met mailprogramma van windows 10 daar geen enkel probleem ,
Ik heb ook telenet account verwijdert en terug gezet zonder resultaat het is wel zo om te versturen is er geen probleem alleen kan ik niet ontvangen via telenet
 
Ik heb hier mijn IMAP-account verwijderd, pc herstart en via de Windows Mail (win10) mijn IMAP terug geïnstalleerd. Nieuwe account toevoegen, krijg een venster met welk type ... helemaal onderaan POP/IMAP gekozen. Vervolgens vraagt ie naar mailadres, naam en paswoord en wordt mijn account automatisch geconfigureerd. Nadien alle settings nagekeken en zijn identiek aan settings telenet in link post #4. Test gedaan verzenden en ontvangen: werkt perfect. Dan zit er bij jou toch nog iets anders te storen.
Heb je al via Telenet Webmail een test gedaan met verzenden en ontvangen?
 
Ik heb outlook.com geinstalleerd met mij drie accounts Hotmail gmail en telenet ,
Als ik een mail ontvang via mij telenet account kan ik die nergens vinden in outlook.com,
Weet iemand raad ,
Dank bij voor baat,
Lowie123
Dag Lowie123,
wat bedoel je met ik heb outlook.com geinstalleerd? dan kom je toch te werken met outlook.mail, is niet hetzelfde dan windows mail
in outlook.mail kijk dan eens in instellingen (het kamwiel) verbonden accounts en zie of je telenet adres is vermeld, zoniet dan is er toch iets mis met de instellingen en moet je telenet account instellen via een ander account toevoegen. je login moet juist zijn.
Werkt je met windows mail, ga naar accounts en een account toevoegen.
groetjes
willyke
 
Ik heb de twee op mijn computer staan ,
Als ik op verbonden accounts klik staat daar wel mijn telenet adres ik kan wel met mijn telenet adres versturen maar niet ontvangen
 
Ter verduidelijking,
Mijn windows10 mail werkt perfect het probleem is ontvangen via telenet adres in outlook.com
 
Ter verduidelijking,
Mijn windows10 mail werkt perfect het probleem is ontvangen via telenet adres in outlook.com
Ben je zeker dat je met @telenet verzend en niet met uw microsoft account
ga naar verbonden accounst en op de lijn van je telenet, tik op de pen (beschrijven) controleer de juistheid van je log-in en password
 
ik heb gedaan wat je hebt geschreven en alles staat daar zoals het moet
 
ik heb gedaan wat je hebt geschreven en alles staat daar zoals het moet
ik gebruikte voordien ook de twee, ja waarom wel, nu enkel nog windows mail en dit voor 6 mail adressen en dat werkt goed (even gewoon worden).
Wat je nog kan doen in outlook mail is je mail laten doorsturen en dan moet je van telenet ook alles ontvangen
 
Kan je mij laten weten hoe ik dat moet instellen om de mail te laten doorsturen,
Ik dank je alvast voor de hulp,
Mvg.
Lowie123
 
Kan je mij laten weten hoe ik dat moet instellen om de mail te laten doorsturen,
Ik dank je alvast voor de hulp,
Mvg.
Lowie123
ga naar instellingen, verbonden accounts, doorsturen en daar de gevraagde adressen invullen
 
Hartelijk bedankt,
Fijne dag verder,
Mvg.
Lowie123
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan