• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Partitie weg na installeren van win10

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok maar er zijn maar 2 mogelijkheden ..of een upgrade of een aangepaste installatie .. jij uitte in bericht #17 dat hij mogelijk de eerste keuze genomen heeft wel de eerste keuze is dus de upgrade !
 
Maakt weinig uit hoe de installatie is gegaan, had dat al gevraagd maar denkelijk vergeten.

Wordt nu het magische vraagstuk van wel schijfletter maar geen schijf oplossen.:cool:
 
Kan je de schijf eruit halen en eens aan een andere pc hangen?
 
ik denk dat Porrelaar het in bericht #19 het bij het juiste eind heeft ..betreffende de printer en het geheugenkaartje .
 
Mensen bedankt voor het meedenken, als het goed komt morgen een sysbeheerder langs dan vraag ik hem wel even of hij wil kijken voor mij.
vooralsnog bedankt.

Grtz Jan
(als ik weer wat het probleem is dan zet ik dat hier wel ff neer)
 
Even een antwoor de sysbeheerder heeft ook niks kunnen vinden alleen dat de disk 3 tb groot is hij heeft hem meegenomen en bij mij een nieuweschijf geplaatst
 
Kun jij me uitleggen hoe je een PC gebruikt waar een systeembeheerder de schijven van komt wisselen , maar waar je zelf Windows 10 op mag herinstalleren?
 
Kun jij me uitleggen hoe je een PC gebruikt waar een systeembeheerder de schijven van komt wisselen , maar waar je zelf Windows 10 op mag herinstalleren?
Die sysbeheerder is een kennis van mij hij probeert het in orde te krijgen
 
Ah , dat verklaart een en ander
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan