• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Password manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

talaan

Nieuw lid
Lid geworden
29 okt 2017
Berichten
28
Waarderingsscore
0
Ik ben op zoek naar een passwordmanager met cync mogelijkheid tussen windows10 pc, android telefoon en Ipad 2 (ios 9.3.5)
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Dashlane en last pass leken mij heel geschikt ware het niet dat die om ios 10+ vragen
Weet iemand een geschikte oplossing ? Een nieuwe Ipad aanschaffen gaat me namelijk net iets te ver.
 
Als je LastPass gaat gebruiken - die zit in de browsers zelf, hoef je niks te synchroniseren - want elke browser met LastPass laat zich met dezelfde gegevens vrijmaken onafhankelijk met welk apparaat je onderweg bent!
 
Lastpass laat zich niet installeren, vereist ios 10.0 of hoger, hoe omzeil ik dit dan op de Ipad ?
 
Ik kom er niet uit, hoe installeer ik de add-on in mijn chrome browser op d ipad ?
Ik kom steds weer terug bij de app zelf die zich niet laat installeren
 
Ik kom er niet uit, hoe installeer ik de add-on in mijn chrome browser op d ipad ?
Ik kom steds weer terug bij de app zelf die zich niet laat installeren

Als je via Chrome naar de link van Abraham gaat kun je daar aangeven dat hij in Chrome moet worden gezet.
Rechts boven staat aan Chrome toevoegen, als je daar op klikt wordt hij aan Chrome toegevoegd.
 
Ingelogd via chrome, link gevolgd, zie links boven "toegevoegd aan desktop" , rechts boven vind ik niet "aan chrome toevoegen"
 
Je hoeft niet in te loggen bij Chrome.
Gewoon via Chrome naar de link van Abraham gaan.
Maar hij is nu toegevoegd?
 
Ik snap dat ik niet hoef in te loggen bij chrome, ik bedoelde dat ik via chrome ingelogd heb bij dit forum en niet via safari. De link volgend zie ik links boven een groen kadertje met een vinkje en er staat "toegevoegd aan desktop", de knop " aan chrome toevoegen" ontbreekt.
 
Oké dat maakt het duidelijk.
Vreemd dat jij de blauw balk niet ziet staan, want ik gebruik ook Chrome en zie hem wel.
Heb jij hem niet toevallig ongemerkt toegevoegd?
 
Ik kan niet uitsluiten dat ik hem ongemerkt heb toegevoegd, de vraag is hoe ik daar achter kom. Ik zie nergens iets wat er op wijst dat lastpass actief is. Als ik het goed begrijp moet mijn (verouderde) versie ios 9.3.5 gewoon met deze add-on kunnen werken ?
Als ik de andere link volg, die naar firefox, is er wel een knop "toevoegen aan firefox". Uiteraard dien ik dan eerst firefox te downloaden, maar dat was niet mijn plan.
 
Dat geloof ik onmiddelijk, wilde firefox installeren, "deze applicatie vereist Ios 10.3 of hoger, U moet bijwerken naar 10.3 om deze app te kunnen installeren" . Hetzelfde gedonder dus als rechtstreeks de lastpass app installeren. Mijn Ios kan niet bijgewerkt worden hoger dan 9.3.5
 
Heb zojuist lastpass om een download link gevraagd voor een oudere versie, ik zal hun reactie hier plaatsen
 
Je kan betaalde versie van Lastpass nemen de Premium versie. Die is 24 dollar per jaar. Dan kan je de app installeren en gebruiken en ben je van het gedoe met Chrome af.

Upgrade to Premium | LastPass
 
@Rubensky De huidige versie van LastPass vereist iOS 10.0 or later: iOS | User Manual
Talaan heeft iOS 9.3.5.
Dat feest gaat dus niet door...

Maar talaan heeft intussen aan LastPass om een download link voor een oudere versie van LastPass gevraagd. (Zie post #14.)
Eerst maar afwachten hoe dat afloopt.
 
Voor zijn Android device kan hij hem dan in elk geval gemakkelijk gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan