• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Password manager

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet zeker dat die versie niet draait op iOS 9.3.5.
Ik gaf jou toch deze link: iOS | User Manual

5a561451bb3c6-Lastpass_ios.png
 
Ik weet zeker dat die versie niet draait op iOS 9.3.5.
Ik gaf jou toch deze link: iOS | User Manual

5a561451bb3c6-Lastpass_ios.png
De helpdesk van lastpass heeft niet veel haast om op niet-premium gebruikers te reageren, ik ben nog steeds in afwachting. Ondertussen heb ik lastpass op mijn android telefoon en pc draaien, ik vind het prettg werken en hoop dus binnenkort op een oplossing voor mijn Ipad
 
Hello,

Thank you for contacting LastPass Support! We're happy to help.
I am sorry for the inconvenience but unfortunately, it is no longer possible to install LastPass on pre-iOS 10 devices (i.e. iOS 9.x)
This is due to Apple's restrictions; disallowing older versions of the app to be available for download.

Let us know if we can assist you with other concerns. Thank you for using LastPass! Have a good one!

Regards,
Knoll

Gelet op bovenstaande reactie van lastpass lijkt het tijd te worden om afscheid te nemen van Apple producten, of is het beleid van Samsung weinig beter ?
 
Als jij een Samsung telefoon neemt met versie 8 (Oreo), kun je waarschijnlijk jaren voor uit.
Je zou eens kunnen kijken wanneer de Apple versie 10 is uit gekomen, dan heb je een idee hoe lang een app mogelijk wordt ondersteund.
 
Apple verwijderd oude apps wel erg gemakkelijk en verbied de oude downloads in de Store te houden. Dat is in dit soort gevallen jammer. Android telefoons hebben ook zo hun kuren, dat geef ik gelijk toe, maar daar kan je vaak nog wel aan de oudere apps komen.
 
Ik ben meer dan tevreden over mijn huawei P10 plus telefoon. Op dit apparaat en op de pc zal ik gebruik maken van lastpass. Mijn volgende tablet zal waarschijnlijk geen Apple zijn. Bedankt voor jullie inbreng.
 
Graag gedaan tot zover.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan