• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PC blijft haken en gaat niet uit(zonder beeld)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ulas

Nieuw lid
Lid geworden
4 mei 2015
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Beste forumleden,

Ik zit met een probleem waarvan ik niet weet waar het aan ligt. Ik heb een qmotion desktop met een intel QQ6600 processor, + ati hd3800 videokaart met windows 8.1 erop. Als de pc opstart, met het beeldscherm aangesloten op de videokaart van de moederbord en ik zit een aantal minuten in windows, valt mijn beeld weg. Als het beeldscherm is aangesloten op de videokaart, heb ik bij het opstarten al geen beeld.

Ik kan de pc niet uitschakelen met de aan/uit knop, de pc blijft draaien. Als ik in de systeemkast kijk, draaien alle ventilators (processor, evt. videokaart ventilator etc.) Ook alle lampjes branden. Enige optie wat voor de hand ligt is de stroom er van af halen. Ik dacht eerst dat het aan de externe videokaart lag, waarna ik het dus met de interne videokaart heb geprobeerd.

Zou dit aan de moederbord, processor of voeding liggen?
Alvast mijn dank
 
Dat je videokaart niet (lijkt) te werken komt waarschijnlijk door de instelling van het bios...ergens in de bios zou een instelling moeten staan dat de computer de externe videokaart moet benaderen en niet de onboard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan