• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies pc met isa sloten werkend te maken met nieuwe installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

philips1964

Nieuw lid
Lid geworden
13 mei 2018
Berichten
13
Waarderingsscore
0
beste mensen,

helaas ben ik niet zo,n pc handig wat betreft opnieuw installeren e.d. Mijn vraag is ik heb een nieuw moederboard met 2 celron processors.. er zitten 2 isa sloten op die ik nodig heb voor mijn audio editing programma met geluidskaart.
Ik wil graag deze pc werkend krijgen met het programma... het draait onder windows 98..

Ik heb hier geen verstand van jammer genoeg... zijn er soms mensen die mijn kunnen helpen. natuurlijk hoeft het niet voor niks.
Dus nieuwe pc incl installatie windows 98 en mijn programma werkend te krijgen, meer hoeft er niet op ook geen internet hoeft alleen te draaien met dit programma.... alles heb ik pc moederboard windows 98 cd, geluidskaart met isa slot en installatie diskettes / cd rom.
graag hoor ik van jullie. maakt mijn niet uit om een stukje te rijden ervoor woon zelf in de buurt van Tiel

met vriendelijke groet, Dick
 
Begrijp ik uit jouw verhaal dat jij nog nooit Windows 98 hebt geïnstalleerd?
En zit er ook een IDE-harddisk bij?
 
ISA werd al in 1993 uitgefaseerd, we zitten nu in 2018.

En er zijn genoeg 2e hands PC's te koop met prima geluidskaarten en er zijn ook vele gratis te verkrijgen audio software tools in omloop.
 
Begrijp ik uit jouw verhaal dat jij nog nooit Windows 98 hebt geïnstalleerd?
En zit er ook een IDE-harddisk bij?