• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pc start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Systeemherstel is mislukt , ik krijg foutcode 0x81000204

En nee...ik heb geen idee hoe ik een iso moet branden
 
Ik denk dat je mij er wel door heen moet loodsen.
Ik moet dus eerst post 19 uitvoeren ( ik moet daar kiezen welk welke windows 8.1 ....ehhhh) en dan post 20?
Ik meld mij morgenvroeg weer.
Bedankt tot zover
 
indien je een 64 bit gebruikt dan neem je de link uit bericht 20
gebruik je een 32 bit systeem dien je zelf het programma te gebruiken van de iso downloader...
 
Kan ik nog ergens achterhalen of ik 32 of 64 heb?
 
via de systeemeigenschappen ...
eerder heb ik je de link gegeven naar de Windows 8.1 x64 bit versie wel hier is nu de link naar de 32 bit versie ook deze blijft maar 7 dagen geldig ...
 
maar een domme vraag: hoe kom ik bij de systeemeigenschappen?
 
rechts klik op deze computer .
 
Maar ik kan de pc niet opstarten toch......
 
oeps dat was ik vergeten … ik weet het niet voor 100%zeker maar denk dat je dit ook via het bios kunt achter halen ...
 
@San1 Heb jij maar 1 computer? Dan gaat het hier om deze desktop: HP Pavilion 500-404nd. Hier een afbeelding + de specificaties van deze desktop: https://tweakers.net/pricewatch/428290/hp-pavilion-500-404nd/specificaties/

Ik haalde dat uit een ander topic van jou. In het logbestand van MiniToolBox, dat Abraham54 door jou liet maken, staat namelijk het volgende:
MiniToolBox by Farbar Version: 17-06-2016
Ran by Klaas (administrator) on 30-04-2018 at 10:40:15
Running from "C:\Users\Klaas\Downloads"
Microsoft Windows 8.1 (X64)
Model: 500-404nd Manufacturer: Hewlett-Packard​
Bron: https://www.nationaalcomputerforum.nl/threads/certificaatfout.133730/post-1113493

Wanneer het hier om dezelfde computer gaat, dan staat daar dus de 64 bits versie van Windows 8.1 op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Emi
ja dat is 'm .....
als het goed is wordt morgen even naar pc gekeken...wordt vervolgd.
 
Probleem is opgelost. Alles doet het weer.
 
Mooi dat het is opgelost en dat je het hier even vermeldt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan