• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PC upgrade voor gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fabnab

F.M.
Lid geworden
6 sep 2012
Berichten
23
Waarderingsscore
0
Goedemiddag,

Ik heb deze huidige setup nu al weer voor een paar jaar, maar met nieuwere games is de performance niet goed genoeg meer (vind ik). Dit is mijn huidige setup: http://speccy.piriform.com/results/o0flMZLHpJw36u1cCxFHM52
Mijn maximale budget zal zo rond de 700 euro zitten en mocht alles moeten worden vervangen dan is het niet erg dat dit bedrag hoger wordt. Het hoofddoel van de PC zal gamen zijn en hij moet de nieuwste games zonder problemen aankunnen (bijvoorbeeld Borderlands 3, deze heb ik nu maar runt op lagere settings, de aankomende Cyberpunk 77 etc.). Er hoeft geen rekening worden gehouden met overclocken. Mijn huidige PC is ook samengesteld door iemand anders dus ik heb geen bepaalde voorkeuren voor onderdelen etc. Alvast bedankt.

Groetjes,

F.M.
 
Zou beginnen met een andere videokaart en bij een RTX uitvoering is je budget al bijna op.

CPU wordt in nieuwere games wel steeds belangrijker maar de videokaart doet het meeste werk.
Later miss. nog 8GB erbij zetten maar nu hoeft dat nog niet, een grotere SSD waarvan je ook gamed zou nog kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan