• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pc win7 loopt na 5 min vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
nu kon ik speccy wel downloaden (want avast is verwijderd) en heb deze gedraaid.
De output als txt bestand in de bijlage, ik zie geen seinen op rood, hd en dergelijke geven allemaal good aan.
 

Bijlagen

  • graphics.txt
    114,9 KB · Weergaven: 4
en even voor de volledigheid.
Als bescherming heb ik nu de betaalde versie van hitmanPro
en MBAM, maar wel de onderstaande versie (zie screenshot). Is dit de juiste versie? of moet ik toch denken aan aanvulling virusscanners. Immers MBAM wordt niet geladen oid en er is geen actieve bescherming
1519231518582.png
 
Ik heb alvast maar panda antivirus gedownload. Met meerdere gebruikers op deze pc lijkt het me niet verstandig lang zonder te zitten
 
Ga voor Kaspersky Free!
Een van de allerbeste keuzes voor gratis bescherming en tempert het tempo in Windows niet!

Wat betreft Speccy:

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
  • Bevestig dat eerste dus.
  • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.

En een vraag: hoe gaat het inmiddels met plotseling afsluiten van de computer!
 
Beste Abraham

de uitkomst van speccy heb ik gisteren in post nr 81 geplaatst.
En ik zal kijken naar Kaspersky free
 
Post de link van Speccy, die is nog veel uitvoeriger dan wat jij gepost hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan