• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pci netwerkkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mustafa333

Nieuw lid
Lid geworden
10 feb 2018
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Goeiendag
Ik heb een netwerkkaart die max 100mbps ondersteund
Nu is mijn internet snelheid verhoogt tot 200
En wil ik een 1gb netwerkkaart kopen
Deze komt dus in de pci aangezien pci Express al bezet is door mijn videokaart
Nu is mijn vraag haal je wel een hoge snelheid als je de 1 gb netwerkkaart op een pci zet
Groeten mostapha
 
Als er verder niks op PCI zit aangesloten, zal de netwerkkaart optimaal werken, denk ik.
 
Nog een vraag: Moet dit een kaart voor draadloos gebruik zijn? Of gebruik jij een kabel in die pc?
 
Hoi ik gebruik een kabel in de pc
 
Zou kunnen maar ik heb geen pci -e poort meer over alleen een pci poort daarom mijn vraag ondersteunt pci ook hogere internetsnelheid tot 1gb
 
Gewoon even een snelle filtering van beschikbare producten. KLIK
 
MSI G41M-P26(MS-7592) moederbord
Et staat ook
2 pci
1pci-e x16
 
Kan toch gewoon in een pci slot dan?

Qua bandbreedte zit je theoretisch goed.

Maar of je echt 100% van de gigabit snelheid haalt.... maar die 200 mbps moet sowieso wel lukken.
 
Je kan niet tot 1gb komen als er maar 200 mbps binnenkomt dus daar hoef je verder niet naar te kijken. Je zoekt een kaart die 200mbps aan kan. Dan kom je al snel bij 1gb kaarten uit.
 
Allemaal bedankt voor de info
Pci Netwerkkaart kaart gekocht
En mijn snelheid zit nu op 275mbps ipv 60 Mbps daarvoor
 
Kijk dat is een mooie verbetering. Zou je voor de volledigheid ook nog aan kunnen geven welke PCI kaart je hebt gekocht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan