• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

pdf bestand tekst moggelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

computermeid

Gevestigd lid
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
200
Waarderingsscore
1
ik heb een vraag
ik heb een pdf bestand wat ik tekst in wil vullen is dit mogelijk
ik heb windows 10 en office 2007

als het mogelijk is hoe moet ik het dan doen
 
Hoi computermeiske, weet jij dat Office 2007 in oktober onlangs 10 jaar oud werd en waardoor Microsoft de ondersteuning heeft ingetrokken?

Heb jij al van Libre Office gehoord, dat is gratis en vrijwel geheel compatibel met MS Office.
En voor Libre Office kan jij een speciale plugin krijgen om dat gene te doen wat jij wil.

https://nl.libreoffice.org/


PDF Import for Apache OpenOffice

The PDF Import Extension allows you to import and modify PDF documents. Best results with 100% layout accuracy can be achieved with the "PDF/ODF hybrid file" format, which this extension also enables. A hybrid PDF/ODF file is a PDF file that contains an embedded ODF source file. Hybrid PDF/ODF files will be opened in OpenOffice.org as an ODF file without any layout changes.
 
Bedankt iedereeen snap het nog niet helemaal maar dar gebruik ik de middag voor
 
Geen dank en succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan