• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PDF naar Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Bestaat daar een gratis pakket voor? heb hier namelijk een pdf file waarop ik zou moeten kunnen sorteren.
 
Als ik hier kijk zijn het allemaal betaalde programma`s, maar die wel een proef periode van 14 tot 30 dagen hebben.
PDF naar Excel - Google zoeken
 
Heb ik ook gevonden die ik eens zou kunnen proberen, maar de PDF is beveiligd, lukt dus toch niet, is een file van een firma, die is natuurlijk niet vrij toegankelijk, enkel lezen.
 
Dus eigenlijk heb jij niets aan zo`n programma?
 
Inderdaad, zal moeten de 77 pagina´s doorlopen om te zien of hetgeen ik zoek erin staat.
 
77 pagina`s, daar ben je nog wel even zoet mee ;)
 
even naar pdf printen en dan orc
of soms help om de beveiliging er uit te krijgen door de eerste of laatste pagina er af te halen met bv pdfsam
 
PDF is een bestand
Excell is een spreadsheet programma
Naar welk bestandsformaat moet het PDF bestand geconverteerd worden om in Excell te kunnen openen ?


Zou het kunnen dat het pdf document een spreadsheet is dat met excell als PDF werd opgeslagen ?
Volgens mij is het zo.
Alleen lezen >> je kan het PDF document dus niet bewerken
Lukt het om in het PDF document te selecteren, kopieren en dan in excell te plakken ? Kolom per kolom ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@boertje125,

Reageren op een topic uit 2017 heeft geen zin.
Daarom zal ik dit topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan