• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pegida in Enschede

A

Abraham54

Gast
Pegida Nederland - vind ik niet te vergelijken met die groep in Duitsland.
Ze hebben wat ik vind een verschrikkelijk ogende website en wat Pegida vandaag in Enschede dacht te doen,
is als een nachtkaars uitgeblazen.
Geen versterking uit Duitsland is komen opdagen, dus kon die kleine groep uit Nederland helemaal niks.


Wat niet naar Borne is afgevoerd heeft dan in Hengelo zijn stem laten horen.

 
Als er tegengas moet worden gegeven, in welke vorm ook maar, zijn de nederlanders, staflui. Geen wonder dat rutte en zijn bende maar doen waar ze zin aan hebben.
Gewillig laten ze zich naar de slachtbank leiden. Ik worstel en kom boven, past niet meer bij het volk van nederland. Jammeren en nog ééns jammeren, liefst achter de pc en op feestjes en dergelijke, maar voor de rest laten ze het DIK afweten. Zelfs met verkiezingen kiezen ze nog voor hun eigen ondergang. Wat een stel imbecielen zijn het!
 
:D Tja, die nederlanders. Geef mij die belgen maar. Hoewel ik zou willen dat sommige nederlanders naar belgie zouden verkassen.
 
Dat kunnen er dan niet veel zijn, met een lantaarntje zul je die moeten zoeken!
 
Nou! Vandaag had ik er weer 2. Een toeristje voor me. En een gast die denkt dat de zomer een vrijbrief is om de stereo op max te zetten. Gelukkig een paar straten verder op. En wat denk je van die stoere jongens waarvan de audio installatie in de auto meer kost dan dat de auto waard is?
 
Ik zal me inhouden met mijn reactie, maar dit soort gasten, leeghoofden zijn het. Hier zie ik ze ook wel rijden, mijn god, wat moet dat worden!
Werken, ho maar, maar wel een asobak met dito geluidsinstallatie!. Kijk mij ééns in mijn "Supercar" met mijn super aso herrie, en iederéén moet het horen! Het liefst schoot ik zo'n gepimpte "supercar" van de straat, met een bazooka!
 
Ja, en die gasten denken dat ze heel stoer zijn en dat alle meiden direct op zoek zijn naar dat soort minkukels.

He, zo....als ik een paar lezers zover heb gekregen dat ze morgen iets normaler door de straten rijden....:p
 
Ja, en die gasten denken dat ze heel stoer zijn en dat alle meiden direct op zoek zijn naar dat soort minkukels.
Er zijn meiden die daarop vallen, types van het zelfde allooi, als die stoere patser in asobak, leeghoofden dus!


He, zo....als ik een paar lezers zover heb gekregen dat ze morgen iets normaler door de straten rijden....:p

Nou, dat valt te betwijfelen, lui die zich heel wat voelen, blijven hun hele leven, dat gedrag vertonen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan