krieter
Senior
- Lid geworden
- 4 aug 2007
- Berichten
- 4.329
- Waarderingsscore
- 1
Hoi,
Onze dochter kreeg onlangs 2 emails binnen van Iddink.
Voor mij ruikt dat naar Phishing!!
Wat vinden jullie hiervan?
Email 1 :
*****************************************************************************************************************************************
Terugbetaling
Klantnummer: 2*9*32
Geachte ouder/verzorger van Britt Van R*******,
Volgens onze administratie heeft u nog € 6,28 van ons tegoed.
Wij kunnen dit bedrag niet naar u overmaken omdat wij niet beschikken over een geldig rekeningnummer.
U kunt uw gegevens doorgeven via onze website.
Ga daarvoor naar www.iddink.nl/klantenservice.
Na het inloggen gaat u naar “Facturen” en kiest u voor “rekeningnummer wijzigen”.
Nadat wij uw gegevens hebben ontvangen zullen wij het bedrag aan u uitbetalen.
Om privacy redenen is het helaas niet mogelijk om uw rekeningnummer telefonisch door te geven.
Met vriendelijke groet, Iddink
********************************************************************************************************************************************
Email 2 :
*****************************************************************************************************************************************
Terugbetaling - verkeerde verwijzing naar website Iddink
Beste ouder/verzorger van Britt. Van R********,,
Vanochtend heeft u van ons een e-mail ontvangen waarin wij u erop attent maken dat u nog een openstaand bedrag van ons tegoed heeft.
In die e-mail stond een verwijzing naar onze website waar u uw rekeningnummer kunt invullen.
Per abuis hebben wij u verwezen naar www.iddink.nl/klantenservice.
Dit had uiteraard www.iddink.be/klantenservice moeten zijn.
Onze excuses voor de ontstane verwarring.
Met vriendelijke groeten, Iddink
Onze dochter kreeg onlangs 2 emails binnen van Iddink.
Voor mij ruikt dat naar Phishing!!
Wat vinden jullie hiervan?
Email 1 :
*****************************************************************************************************************************************
Terugbetaling
Klantnummer: 2*9*32
Geachte ouder/verzorger van Britt Van R*******,
Volgens onze administratie heeft u nog € 6,28 van ons tegoed.
Wij kunnen dit bedrag niet naar u overmaken omdat wij niet beschikken over een geldig rekeningnummer.
U kunt uw gegevens doorgeven via onze website.
Ga daarvoor naar www.iddink.nl/klantenservice.
Na het inloggen gaat u naar “Facturen” en kiest u voor “rekeningnummer wijzigen”.
Nadat wij uw gegevens hebben ontvangen zullen wij het bedrag aan u uitbetalen.
Om privacy redenen is het helaas niet mogelijk om uw rekeningnummer telefonisch door te geven.
Met vriendelijke groet, Iddink
********************************************************************************************************************************************
Email 2 :
*****************************************************************************************************************************************
Terugbetaling - verkeerde verwijzing naar website Iddink
Beste ouder/verzorger van Britt. Van R********,,
Vanochtend heeft u van ons een e-mail ontvangen waarin wij u erop attent maken dat u nog een openstaand bedrag van ons tegoed heeft.
In die e-mail stond een verwijzing naar onze website waar u uw rekeningnummer kunt invullen.
Per abuis hebben wij u verwezen naar www.iddink.nl/klantenservice.
Dit had uiteraard www.iddink.be/klantenservice moeten zijn.
Onze excuses voor de ontstane verwarring.
Met vriendelijke groeten, Iddink