• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Phishing ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenami

Vaak hier
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
586
Waarderingsscore
1
Beste helpers.

Bij het openen van een e-mail van mantel.com heeft mijn dochten op de knop live geklikt ( zie bijlage) toen werd het scherm zwart en starte de PC terug op. heel haar bureaublad was veranderd. Er waren pictogrammen verdwenen. Ze heeft een virus scan gedaan, die heeft niets gevonden. Wat kan ik doen. Bedankt op voorhand. Kenami

PS Kan bijlage niet upladen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Kenami, een vraag nu eerst van mijn kant: kan jouw dochter nog bij haar documenten en deze ook openenen?

Overigens: jij hebt het over een bijlage, maar die zie ik niet.
 
Dag Abraham54
Bedankt voor je hulp. Ik heb de fout ontdekt n.m. Toevallig toen die site werd aangeklikt begaf de grafische kaart. De PC was 11 jaar oud. Tijd om een nieuwe.
Groetjes Kenami
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan