• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

photoshop elements 7.0 van 2015.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reinhold

Junior lid
Lid geworden
1 apr 2020
Berichten
48
Waarderingsscore
4
ik wil deze installeren op een nieuwe pc doch tijdens installatie krijg ik een boodschap "systeem reduntantie" maar de installatie verloopt verder succesvol. Alleen......kan de toepassing niet opstarten. Wie heeft een geniale oplossing in petto? Bedankt op voorhand.
 
Die systeemreduntiemelding die jij kreeg - werd daarbij een locatie aangegeven en was dat soms de optische drive?

Indien ja, dan heeft de CD/DVD van Photoshop Elements een probleem.
 
Ik treed Abraham volledig bij, die versie 7.0 (2015) werkt normaliter perfect onder Windows10. Je kan misschien beter een volledige versie gaan downloaden via de Adobe website.
 
Ik treed Abraham volledig bij, die versie 7.0 (2015) werkt normaliter perfect onder Windows10. Je kan misschien beter een volledige versie gaan downloaden via de Adobe website.
Bedankt allen voor de reactie. Het is wel raar dat na de popup van de foutboodschap de installatie gewoon verder gaat met op het einde: installatie voltooid.
 
Zullen waarschijnlijk enkele corrupted files bij zitten die verhinderen dat ie correct opstart.
 
Zullen waarschijnlijk enkele corrupted files bij zitten die verhinderen dat ie correct opstart.
dank voor jouw reactie, ik vermoed dat jij gelijk hebt. Kan daar aan verholpen worden?
 
Photoshop Elements 7 is al wel een (zeer) oude versie uit 2009 (zitten ondertussen al aan versie 18 in 2020). Je kan eens proberen via je adobe-account, zou je normaal destijds moeten hebben aangemaakt voor activering. En anders misschien overwegen om een nieuwe versie aan te schaffen.
 
Photoshop Elements 7 is al wel een (zeer) oude versie uit 2009 (zitten ondertussen al aan versie 18 in 2020). Je kan eens proberen via je adobe-account, zou je normaal destijds moeten hebben aangemaakt voor activering. En anders misschien overwegen om een nieuwe versie aan te schaffen.
bedankt voor jouw reactie. Fijne dag nog.
 
paar dagen geleden stuurde ik je een P.B. Gelezen of niet? Dan kan ik je eventueel verder helpen.
 
paar dagen geleden stuurde ik je een P.B. Gelezen of niet? Dan kan ik je eventueel verder helpen.
sorry, ik vind niets terug van een bericht van jou. Kan je dat nog eens overdoen aub?
 
de photoshop elements 7.0 is zeker wel nog te gebruiken op de Windows 10 men dient de setup.exe met rechts aan te klikken en vervolgens "uitvoeren als administrator " te kiezen ..ook dient "DirectPlay " als bijkomend onderdeel geinstalleerd te worden (dit werd zelfs aangegeven tijdens de installatie van de photoshop elements 7.0 ( althans hier dan toch )
*deze is hier dus wel te gebruiken op de Windows 10 x64 .. zelfs de onderdelen bewerken ,maken en delen doen het gewoon ...kijk uk echter bij systeeminfo dan geeft deze "verkeerde info " .. en vermeld deze Windows Vista inplv de Windows 10 pro .

*standaard werd deze dan ook in de compatibiliteitsmodus Vista uitgevoerd ..
Ashampoo_Snap_dinsdag 7 april 2020_10h49m03s_001_.jpg
 
zou inderdaad kunnen: heb het nu opnieuw geprobeerd. Kennelijk problermen met: wat was ook weer inlog- en wachtwoord gegevens...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan