• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

php testen

Status
Niet open voor verdere reacties.

roup100

Nieuw lid
Lid geworden
6 jan 2017
Berichten
13
Waarderingsscore
0
hallo

ik heb een php bestand gemaakt.
Testen gaat een paar keer via de effectieve website.
maar na een paar keer lukt het niet meer. Allicht beveiliging van de server?

hoe kan ik op een eenvoudige manier een php bestand testen, op mijn pc.
het gaan om een inschrijfdocument die we nadien op de website willen plaatsen.

Er wordt hier gewerkt met windows 10.

dank bij voorbaat.
roup
 
En hoe is die server geconfigureerd?
Is het een privé server of een gehuurde?
In dat laatste geval, shared, VPS of Dedicated?
 
Dat zegt nog helemaal niks.
Welk pakket heb jij daar?
 
Wat werkt er precies niet meer? Krijg je een foutmelding?
 
Het is een php bestand dat normaal werkt, en dat ik wil aanpassen.
Tijdens dit aanpassen laad (ftp) ik het op de website om te testen.
Het gaat, maar na een paar keer, nikse meer. (error 500).

dank voor de info
 
Error 500 is een internal server error. Je zou dan eens moeten kijken als het php bestand wel werkt, dat je daar een copie van bewaard.
Als je een wijziging hebt doorgevoerd en je krijgt die error 500, dan even de kopie van het werkende bestand weer proberen. Die doet het dan vermoedelijk wel.
Er is dan iets in je code fout gegaan wat een internal server error genereert. Zou je normaliter in de logfiles moeten kunnen terug vinden.

Anders is er nog een andere mogelijkheid, zet dit eens in een .htaccess bestand:
Code:
php_flag display_startup_errors on
php_flag display_errors on
php_flag html_errors on
php_flag log_errors on
php_value error_log /home/gebruikersnaam/domains/domein.nl/public_html/PHPERROR.log
Die laatste regel zal er bij jou anders uit ziet, je moet weten wat jouw path van de public_html is, dat zou bijv. ook /home/gebruikersnaam/public_html of /home/gebruikersnaam/www/ kunnen zijn, dat wil nog wel eens verschillen.
Met deze code zet je fouten aan en kan er evt. een foutlog gegenereerd worden (niet altijd).
Werkt of helpt dit niet, gewoon weghalen of uitschakelen door er # hekjes voor te zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan