• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Pop-up/Reclame

Status
Niet open voor verdere reacties.

rowanb8

Gevestigd lid
Lid geworden
9 sep 2010
Berichten
382
Waarderingsscore
1
Hallo NCF.

Ik krijg sinds vanmorgen steeds een pop-up/reclame op m'n S7, gisteren was er niks aan de hand en vanmorgen wilde ik W-App kijken en sprong er steeds reclame voor en soms ook gewoon zo random in het menu, ik heb Mbam en CCleaner al gedownload maar die krijgen het niet weg

Mvg Rowan
 
Hallo Rowan,

Kijk eens of de 360 security app helpt.
Deze heb ik jaren met veel plezier gebruikt, maar nu gebruik ik die niet meer doordat ik nu een Windows telefoon heb.

Heb jij gisteren een nieuwe app gedownload?
 
Is het niet "gewoon" een gratis app die met gesponsorde content werkt?
 
Sorry voor m'n late reactie.

Ik heb alle apps van de afgelopen maand verwijderd en het blijft erin zitten en heb al Mbam for android gedownload maar helpt niks. Ik ga die 360 security app eens downloaden
 
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, niet iedereen heeft altijd direct tijd.

Ja dat goed hopelijk helpt het.
Anders zou je de telefoon nog terug kunnen zetten naar fabrieks instellingen.
 
Top, ja dat wel maarja zit wel met een irritant iets waar ik ZSM vanaf wil. De meldingen zijn wel ~90% minder geworden maar helemaal weg nog niet maar daar heb ik vrede mee
 
Dus heeft de 360 voor een groot deel geholpen?
Je zou daar af en toe mee kunnen scannen om te kijken of het probleem helemaal weg gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan