• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Popup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gewaardeerd
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
1.496
Waarderingsscore
0
ik wil op het forum een bijlage bijsluiten, maar krijg steeds een melding dat de extensie niet goed is. Heb het geprobeerd met snip, jpg en png. Hoe kan ik wel bijlage bijsluiten?

Het gaat er over dat ik bitdefender heb gedownload voor mijn neefje. Ik wilde dat uitproberen. Maar nu krijg ik dus een hinderlijke popup om de drie minuten dat ik een account moet creeren. Dat wil ik niet.
Is het trouwens nodig om op een nieuwe laptop een virus of malware scanner te installeren of zit die er al standaard in? Op zijn laptop staat windows10.
 
Als je een foto wilt bijsluiten kan je dat het beste doen via www.imgdumper.nl
 
Ik meen dat je bij bitdefender inderdaad moet registreren en inloggen, om het programma te kunnen gebruikt, Geen ontkomen aan.
 
Ik meen dat je bij bitdefender inderdaad moet registreren en inloggen, om het programma te kunnen gebruikt, Geen ontkomen aan.

Klopt - doe je dat niet heb je er ook niets aan omdat er geen updates binnengehaald worden.
Het zelfde geldt ook voor Kaspersky en anderen.
Registreren geeft dan een dertig dagen gebruiksmogelijkheid.
 
Ik meen dat je bij bitdefender inderdaad moet registreren en inloggen, om het programma te kunnen gebruikt, Geen ontkomen aan.
En ik had nog een Anderson vraagje gesteld, is het no dig om in een Nieuwkerk
Klopt - doe je dat niet heb je er ook niets aan omdat er geen updates binnengehaald worden.
Het zelfde geldt ook voor Kaspersky en anderen.
Registreren geeft dan een dertig dagen gebruiksmogelijkheid.

Bedankt. Maar ik had daar nog jets bij gevraagd. Of het no dig is dat je op een Nieuwkerk laptop een virus of malware scanner mort installeren of dat er een goede standard op zit.
 
En ik had nog een Anderson vraagje gesteld, is het no dig om in een Nieuwkerk


Bedankt. Maar ik had daar nog jets bij gevraagd. Of het no dig is dat je op een Nieuwkerk laptop een virus of malware scanner mort installeren of dat er een goede standard op zit.
Nieuwe pig Nieuwkerk haha mort moet zijn moet
 
Als het Windows 10 versie 1703 is, dan zit daarin het nieuwe Securitycenter met een ook verbeterde Windows Defender antivirus, die nu ook van een heuristische scanner is voorzien.
 
Als het Windows 10 versie 1703 is, dan zit daarin het nieuwe Securitycenter met een ook verbeterde Windows Defender antivirus, die nu ook van een heuristische scanner is voorzien.


Dat zal ik navragen. Heel hartelijk dank voor de moeite allemaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan