• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Post je desktop

toe maar nassan.. hehe
 
dirkus zei:
jaaa :D een nieuwe :)

Wenie precies wie t is, maar op t eerste gezicht zou ik er geloof ik niet van schrikken als ik d'r naast wakker word:agree: :p
 
Mijne...Luis Royo weer natuurlijk :)

 
Ok weer een nieuwe :p Ik weet het saaie bg maar zo kan ik m'n icons wel goed zien! Functionaliteit gaat voor alles!

 
Damn.. maakt het wel lekker overzichtelijk :|
Ik ga m nu ff niet posten.. komt later deze week wel als ik me neie compie in elkaar heb geknutseld.

BTW: wat zijn andere opties ipv het laten zien van een plaatje via imageshack??
 
Sjonnie, wil je hem volgende keer wel omzetten nar een jpg file, heb een hekel aan het laden van bmp bestanden :p

Duurt zo lang.
 
okay iedy,,,, ik zal er aan denken maar bmp is het standaard gekozen formaat en ik klik nogal snel:p

dat zilla server gedoe is hamachi,,

een soort netwerktooltje waarmee je pc's die zelfs buiten je netwerk staan kunt toevoegen aan je netwerk,,en dus kunt verkennen via je windows verkenner net alsof het bij je in huis staat,,,

lees meer erover op: http://www.hamachi.cc/
 
Jammer dat er een wachtwoord opzit :p
Anders had ik er nu ook bijgezeten.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan