• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Post je desktop

haha :D kai alienware toch?? Die zijn cool maar ik blijf ook maar bij insprat:)
 
dat alienware thema is gewoon zo mooi:biggrin: offtopic: er zitten nu 2 vliegen op me toetsenbord die niet meer zo lang leven:fury:
 
dat alienware thema is gewoon zo mooi:biggrin: offtopic: er zitten nu 2 vliegen op me toetsenbord die niet meer zo lang leven:fury:
ram maar niet te hard op je toetsenbord... 't zou niet mijn eerste keer zijn dat ik m in twee stukken mep :agree:

Mijne dan ook maar :)



Net geformat, zoveel staat er nog niet op :)

sorry? :wacko: staat niet veel op? :huh: Mijne is letterlijk leeg :pheb een hekel aan al die icoontjes
 
Laatst bewerkt:
Effe mijn desktop posten, is redelijk leeg omdat ik dat graag zo heb.
 

Bijlagen

  • untitled.JPG
    untitled.JPG
    69,1 KB · Weergaven: 39
Dan maar even een lappie desktop.....

Uiteraard staat mijn eigen wolkje erop...:)

 
mijne dan ook maar weer :)
xs.php

Dat poptje rechts onder beweegt normaal gesproken :)
 
Windows XP With Firewall :p
 
damn dat heeft veel nut idd net als de firewal van windows :D
 
kwam hem een keer tegen, ik vond hem ook wel grappig
 
Na format van de Lappie is het nu zo :

 
server2003 cool :worship:

Nah... weet ik nog niet... kan er nog niet echt mee overweg :D

Her en der toch wel wat probjes...die ik nog niet weet op te lossen omdat Win2003 volkomen nieuw is voor me :)
 
server 2003 is vet ik heb hem als partitie werkt fijn weet niet of ik nu winxp pr er af ga halen.
maar wat is je probleem miss kan ik je helpen?:)
 
Ik heb nu ook Server 2003 liggen.
Schijnt beter te zijn ivm gamen.
Ik ga hem gewoon proberen en anders gooi ik WinXP Pirated Edition erop, mooie gestroomlijnde XP met SP2
 
ja idd nja ik vind het nog steeds rot dat suse nog geen instalshield enzo heeft andres stapt de helft van de winxp gebruikers over op suse:)
 
Alhoewel, Suse schijnt wel een schitterende versie te hebben uitgebracht, beetje Win style.
Ik ga ook daar maar eens naar informeren.
ik heb wel het e.e.a. aan Linux liggen, Ubuntu, alleen nog niet mee gestoeit.
Is een nieuwe versie, gratis te krijgen maar ik moet eerst nog ff het e.e.a. gaan back-uppen.
 
server 2003 is vet ik heb hem als partitie werkt fijn weet niet of ik nu winxp pr er af ga halen.
maar wat is je probleem miss kan ik je helpen?:)

Dit --> http://www.softcity.nl/showthread.php?t=20511

Verder geen Problemen, maar meer een ehh gemis van zaken die ik anders moeiteloos wist te vinden en te veranderen... Zal best wennen op den duur hoor :D:D Onze vriend zei ook al dat dit echt een heel goed gedoe is die 2003... Dus daar vertrouw ik gewoon op :D:D
 
haha ruudjuh iedere linux versie is gratis toch??:)
iig ik heb ze allemaal hum beste is nog suse nieuwe versie heeft idd wel een soor van instalshield maar je moet nog veel zelf doen;)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan