• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Power supply 28 volt / 2,14 A

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed@

Nieuw lid
Lid geworden
15 jan 2008
Berichten
13
Waarderingsscore
0
Wie heeft er een power supply met output 28 Volt gelijkspanning en 2,14 A liggen? Of weet waar ik die kan kopen?
 
Om wat voor power supply gaat het hier? Intern, extern?
 
Oke spraakverwarring! Sorry.
Nee niet voor laptop. Het is de voeding van een Wifi speakerset. Deze zitten ingebouwd in de speaker.
 
En waardoor is de voeding die erin zat kapoet?
Noemen ze actieve speakers, overigens.
Hier hebben ze diverse 24 voedingen inbouw, deze b.v.
 
Oke spraakverwarring! Sorry.
Nee niet voor laptop. Het is de voeding van een Wifi speakerset. Deze zitten ingebouwd in de speaker.
Zie geen 28Volt 2,5/3amp voedingen intern, overigens
 
Let bij het bestellen in China (of andere niet EU staten) wel op de mogelijke extra kosten:
Beneden de € 22 "all in" zit je goed.
 
@erikdenhouter: Mss kijk ik verkeerd maar waar zie jij dat het om een LED driver gaat?
Echte LED drivers als stroombron uitgevoerd zijn idd totaal niet bruikbaar.
 
In de omschrijving van het bedrijf wat ze produceert, lager op de pagina.

Een LED driver is inderdaad een stroombron, en geen spanningsbron, en een LED heeft ook geen zuivere gelijkspanning nodig, de voeding kan 'vuiler' zijn.
 
Het bedrijf richt zich idd op LED maar de spec van de voeding wijst toch op een standaard voeding van 28 V 4A, al zou je kunnen redeneren dat ze met die 28 V de max spanning bedoelen maar dat verwacht ik niet. Zo worden LED drivers volgens mij niet gespecificeerd. Mogelijk richten ze zich op spotjes ed. Daarvoor geldt immers wel dat die spanningsgestuurd worden.
 
Er is iets op die pagina wat niet klopt:
de omschrijving in de kop: " DC 28V 4A 100W ".
Lager bij Productgegevens: " 28V 12.5A 350W ".

En het bedrijf is eigenlijk gericht op grote partijen, verzendkosten kan ik niet vinden.
 
Het is vaak zo dat je uit moet kijken met gemelde specificaties. Vooral met detailgegevens gaat men nogal eens in de fout. Dat zie je vooral bij gsm's en wasmachines bv. Blijkbaar wisselen die produkten zo vaak en zo snel dat men gewoon veel fouten maakt bij het invoeren.
Verder vind ik het toch maar een vage site. In elk geval geen standaard webshop of leverancier binnen een webshop.
Maar zo speciaal zijn de gewenste specs niet. Er zullen best andere leveranciers zijn. Je moet het alleen even treffen met de juiste zoekcriteria; "power supply" "smps" enz.
Bv.: CUS-150M-28 | TDK-Lambda, 150W Embedded Switch Mode Power Supply SMPS, 28V dc, Open Frame, Medical Approved | RS Components
Wel weer wat duurder.
Of deze: CSS-65A-28 | TDK-Lambda, 65W Embedded Switch Mode Power Supply SMPS, 28V dc, Open Frame, Medical Approved | RS Components
Of deze:
Of deze van Conrad (ze hebben meer kanshebbers:
Enz.
Kijk ook eens bij Farnell: https://nl.farnell.com/
Ik weet alleen niet of je daar als particulier nog kunt kopen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou wel willen zien wat er nu in zit.
Niet vergeten, de voedingen die we tot nu toe gelinkt hebben zijn allemaal geschakelde voedingen, en niet geïsoleerd, dus wel levensgevaarlijk om zonder speciale kennis mee om te gaan.
 
Daar heb je wel een punt van aandacht ja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan