• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

pre-Google YouTube-kanaal claimen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cruach

Nieuw lid
Lid geworden
4 mrt 2020
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Ik heb een Youtube-kanaal die ik wil koppelen aan min google account. Dit kanaal is van voor 2009. Mijn wachtwoord werkt niet meer en ik kan mijn kanaal niet claimen. Er komt een foutmelding. Ik wil namelijk filmpjes verwijderen. Kan iemand mij helpen hoe ik wel mijn Youtube kanaal kan claimen, opdat ik filmpjes kan verwijderen ?steelbank.jpg
 
Kun je niet klikken op ik heb geen toegang tot mijn account, om te kijken of er andere opties zijn om er in te komen. Misschien dat je een mail krijgt met een ander tijdelijk wachtwoord.
 
Nope het is een oud kanaal met alleen een naam en geen mailadres verder is nergens op te klikken en een normale mail aan Youtube kan ik niet vinden, Anders had ik Youtube wel kunnen aan schrijven.
 
Ik vermoed dat het kanaal is opgeheven en omdat er geen email aan is gekoppeld, heb jij daar ook nooit geen bericht van gehad.

Het enigste wat je nog zou kunnen doen, is jou vraag hier stellen.
Alleen ben ik bang dat er weinig te doen is aan jou probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan