• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Prijzen laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kumquat

Bekend gezicht
Lid geworden
29 jan 2012
Berichten
145
Waarderingsscore
0
Omdat mijn huidige laptop al wat ouder wordt ben ik aan het rondkijken voor een vervangende laptop. Nu heb ik er een aantal op het oog. Wat ik me afvraag is of en wanneer prijzen van laptops verlaagd worden. Is dit wanneer er een opvolger voor het model uitkomt of ...? Of heeft het totaal geen zin om daarop te wachten?
 
Och, je hebt om de paar maanden nieuwe modellen, dus dat is weinig interessant. Gewoon een beetje de aanbiedingen in de gaten houden. Dell is bijvoorbeeld niet zo goedkoop, maar soms hebben ze toch interessante acties. Verder gewoon kijken wat je nodig denkt te hebben, en dan een keuze maken. Wees niet te zuinig, laptoppen van 400 euro of minder zijn meestal weggegooid geld. Zeker die nettopjes van 200 euro of zo.
 
Ik wil daar zeker niet op bezuinigen. Ik heb momenteel een HP en dat is altijd goed bevallen. Ik heb dan ook een nieuwe HP op het oog. Heeft HP ook weleens leuke actie's? Zou leuk zijn en zo niet, dan koop ik hem zonder aanbieding
 
Er zijn voor 500 tot 600 euro mooie en goede Hp te koop.
Ik verwacht niet dat die ineens veel goedkoper gaan worden, zou misschien enkele tientjes zijn.
Of je krijgt een wat ouder model, maar ik zou zelf voor een wat nieuwere gaan, i.v.m. driver en andere ondersteuning.
 
Als je op de site van Hp kijkt, krijg je op verschillende laptops nog inruil korting.
HP Laptops - HP Store Netherlands
Je zou dan ook een model kunnen uitkiezen en dan via Google kijken of hij ergens anders goedkoper is.
 
Vind dit soort gedoe onzin, koop wat je nodig hebt, dat het over een tijdje misschien goedkoper zou zijn heb je nu niets aan en in die tijd heb je er echt geen last van dat je nu een paar tientjes meer hebt uitgegeven.
 
Er zijn voor 500 tot 600 euro mooie en goede Hp te koop.
Ik verwacht niet dat die ineens veel goedkoper gaan worden, zou misschien enkele tientjes zijn.
Of je krijgt een wat ouder model, maar ik zou zelf voor een wat nieuwere gaan, i.v.m. driver en andere ondersteuning.

De nieuwe laptop is inmiddels geleverd :)
 
Oke mooi, welke is het geworden?
 
Het is de hp pavilion 14al110nd geworden. Wat me alleen wel opvalt is een contineu ratelend geluid, is dit normaal? Mijn "oude" HP staat ook aan maar die hoor je totaal niet
 
Leuke laptop en goede specs, alleen zou ik voor 8 Gb werkgeheugen gaan.
Ik heb sinds de laatste laptop 8 Gb en dat is toch een stuk prettiger, maar dat is persoonlijk :)

Ik zou zeggen van niet, normaal zou je hem haast niet moeten horen.
Misschien dat de ventilator ergens langs slaat.
Anders HP eens bellen ( als je hem daar vandaan hebt tenminste)
 
Eens, echter in mijn prijsklasse kon ik geen laptop vinden met 8GB én IPS scherm vinden, vandaar de keuze voor deze HP. Ik had HP gebeld en volgens hun zitten er 2 sleuven en is het geheugen uitbreidbaar. Ik merk wel dat de nieuwe laptop razendsnel is vergeleken bij de oude. Ik kijk het even aan of het geheugen toereikend is voor wat ik doe met de laptop.

Dat dacht ik ook, juist omdat het een ssd schijf is en mijn oude een hhd (of is het hdd?) schijf heeft en die hoor je nauwelijks. Ik vermoed ook dat het de ventilator is. Ik zal morgen contact opnemen met HP wat zij ervan vinden.
 
Ja dat kun je even aankijken, misschien bevalt het zo wel en anders kun je het altijd nog uitbreiden.
Ik ben benieuwd wat daar uitkomt, maar het scheelt je hebt garantie :)
 
Contact gehad met HP, het was inderdaad niet normaal. Ze adviseerde me naar de winkel terug te gaan waar ik de laptop gekocht had. Dat gedaan en direct een nieuwe meegekregen nadat ze het geratel gehoord hadden. De nieuwe laptop is inderdaad muisstil, zoals het volgens HP hoort :)
 
Dat hebben ze dan netjes opgelost.
Kun je tenminste rustig genieten van jou nieuwe laptop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan