• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

print probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zeeh

Junior lid
Lid geworden
1 feb 2017
Berichten
53
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal. Het betreft hier een HP2544 printer. Geef ik bijvoorbeeld een printopdracht om iets van internet of de pc te printen dan is aan het eind de helft van de tekst maar geprint. Laat ik de pc een scan maken van een document dan is alles wel geprint. Ik hoop dat dit duidelijk is. Dank jullie wel
 
Heb je dit al lang?
Misschien dat je het stuurprogramma eens kunt verwijderen en herinstalleren.
Iets veranderd of gedownload de laatste tijd?
 
Is de printer via usb aan de computer verbonden of kan je vanaf verschillende apparaten printen? Mocht je van verschillende apparaten kunnen printen heb je het dan vanaf ieder apparaat?
 
Is de printer via usb aan de computer verbonden of kan je vanaf verschillende apparaten printen? Mocht je van verschillende apparaten kunnen printen heb je het dan vanaf ieder apparaat?

Zowel usb als draadloos is er het probleem. Al verschillende keren opnieuw genstalleerd maar niets helpt. Ooit is de printer goed geweest maar ik installeer hem nog 1 keer....... met een hamer :frusty:

--- Update ---

Heb je dit al lang?
Misschien dat je het stuurprogramma eens kunt verwijderen en herinstalleren.
Iets veranderd of gedownload de laatste tijd?

Ik heb er al teveel tijd in gestoken. Stop er nu mee...dank je wel
 
Dat is jou eigen keus natuurlijk.
Maar geen dank!
 
Jammer, een uitweg was er zeker gevonden! Maar je eigen keuze, dat is prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan