• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Printer is opeens verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed om te horen dat het is opgelost.
Ik zal dit topic dan ook op opgelost zetten.
Mocht het probleem zich toch weer voorzien dan passen wij het weer aan.
 
Alweer problemen met de printer. Ik ga straks weer contact opnemen met Microsoft. Als die er zijn tenminste vandaag.
Ze zijn er niet in het weekend. Ik ga ze maandag wel weer contacten. Tenzij jullie een oplossing hebben?

Want als ik naar printer toevoegen ga dan wordt mijn printer niet gevonden en ook zie ik hem nergens in de lijst staan. Wel een Xerox Work Center 6515 PS of een Xerox Work Center 6515 V4PCL 6. En als ik eerstgenoemde selecteer, zie ik dat er een kopie ervan gemaakt wordt. En hij staat niet vermeld bij printers en scanners. Dat snap ik dus niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil bij bovenstaand bericht nog even een foto toevoegen.Printer staat er niet bij.png

Want wat ik al zei: wij hebben een Xerox WorkCentre 6515 (zonder letters erachter).
 
Maar hoe krijg ik die printers weg van mijn computer en kan ik de goede printer toevoegen?
 
Dat is eigenlijk de taak van de netwerkbeheerder .
Ze zijn er niet in het weekend. Ik ga ze maandag wel weer contacten. Tenzij jullie een oplossing hebben?

Daarom hebben bedrijven een netwerkbeheerder in dienst of besteden dit uit aan een bedrijf die een wachtdienst hebben buiten de kantooruren, feestdagen en in het weekend .
De vorige keer heeft een medewerker van Microsoft je systeem overgenomen maar die geven geen support buiten de kantooruren, weekend en feestdagen .
 
Nou oké, dan zit er dus niets anders op als tot maandag wachten.
 
Alweer problemen met de printer. Ik ga straks weer contact opnemen met Microsoft.

Ik zal het topic aanpassen, zodat iedereen weet dat het niet is opgelost.
 
Dank je wel.
 
Ik heb weer met Microsoft gechat, maar het is nog steeds niet opgelost. Ze zijn er 2 uur (!) mee bezig geweest. Uiteindelijk blijkt er een driver van de printer te missen. Ik moest Xerox contacteren en dat heb ik net gedaan. Het is nu wachten op antwoord. Jullie horen het wel weer.
 
Ik heb weer met Microsoft gechat, maar het is nog steeds niet opgelost. Ze zijn er 2 uur (!) mee bezig geweest. Uiteindelijk blijkt er een driver van de printer te missen. Ik moest Xerox contacteren en dat heb ik net gedaan. Het is nu wachten op antwoord. Jullie horen het wel weer.

Was die driver de vorige keer dan nog wel aanwezig?
Want de printer heeft het toch weer even gedaan.
 
Ja, volgens mij wel. Want dat hadden ze de vorige keer geregeld bij Microsoft.
 
Vreemd dat zij dat nu niet kunnen.
Maar je kunt eerst eens afwachten wat Xerox er over zegt.
 
@aarie25
Rekening houden dat dit een netwerkprinter in een bedrijfsnetwerk is en geen gedeelde USB printer .
 
Ik heb weer met Microsoft gechat, maar het is nog steeds niet opgelost. Ze zijn er 2 uur (!) mee bezig geweest. Uiteindelijk blijkt er een driver van de printer te missen.

Als jij dit programma in mijn link download dan kijkt hij welke drivers er missen. ->
The Xerox Smart Start - Driver Installer intelligently looks at your specific system configuration and installs the appropriate drivers for printing and scanning to your Xerox device.

Dit programma vind je hier gelijk bovenaan de lijst Klik hier
 
Dat heb ik gedaan en dan krijg ik dit te zien:Xerox Smart Start.png
 
Hoe is dat apparaat verbonden met de computer / computers in het netwerk .
Met dit apparaat kun je printen, scannen, kopieren en faxen , maar uit de afbeelding leid ik af dat de stuurprogramma's van de scanner niet geïnstalleerd zijn .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan