• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Printer print geen kleur

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeoG

Bekend gezicht
Lid geworden
19 feb 2018
Berichten
153
Waarderingsscore
2
Inmiddels enige maanden kan ik geen kleur meer printen met mijn HP envy 4520.
Ik heb de drivers al meerdere malen opnieuw geinstalleerd, Windows opnieuw geinstalleerd en niets helpt.
Via apps kon ik de drivers niet eens verwijderen dus de mappen in de programm files folders handmatig gedelete en op diverse plaatsen in het register dingen moeten verwijderen om de drivers opnieuw te kunnen installeren. Hierbij werd ik verplicht een account aan te maken, mijn postcode op te geven, productverbeteringssoftware te installeren.
Ik heb gisteren een nieuwe kleurencartridge geïnstalleerd wat dus weggegooid geld blijkt te zijn.

Ik heb nu genoeg van HP en vandaar mijn volgende vraag:
Wat is een goede, betrouwbare printer waarmee ik kan scannen en printen, ook in kleur. Niet van HP of Canon.
 
@LeoG

Mmm, dat is een lastige ,
Je hoeft niks in het register te wijzigen, gooi alles van HP eraf dus ook de Driver
en installeer het opnieuw, haal wel de laatste Driver op de HP site.
Verwijder de printer uit de lijst met apparaten.
Op het moment dat je de printer aansluit zou die het gewoon moeten doen.
Legitieme inktcartridges van HP gebruiken
 
Laatst bewerkt:
Brother bevalt me goed. De cartridges vul ik zelf bij.
 
Genoemde 123 inkt is een goed adres maar er zijn er meer als je ff googelt
 
Ik gebruik zelf omdat ik weinig print een laser printer van Brother.
Dit voorkomt uitdrogen van de inkt.
Maar ik weet niet wat jij precies zoekt en wat jij er aan uit wilt geven.
 
Ik gebruik originele cartridges en heb al diverse malen de laatste versie van de drivers opnieuw geïnstalleerd, zelfs Windows in het geheel.
Normaal verwijder ik via apps de software maar nu had ik geen rechten om de software te verwijderen ondanks dat ik administrator ben en de enige gebruiker??? Dus het moest nu bot gebeuren.

Ik zoek een all in one printer en denk nu aan een laserprinter (alleen zwart) en vind deze interessant:

(Het erge is dat deze printer, indien hij het normaal zou doen, voldoet.)
 
Die printer ziet er goed uit.
Ik heb zelf deze, is geen all in one maar werkt super.
 
Dan ga ik denk ik voor deze, ik bedoelde overigens in mijn startpost niet van HP of Epson. Canon heb ik nog geen ervaringen mee.

Bedankt weer mannen.
 
Dat lijkt mij een goede keus.
Geen dank!
 
Nu zit ik sinds een dag of twee aan Linux Mint en ik steek net de printer, toch nog even proberen, met een touwtje aan de PC en zonder iets te installeren, account maken, geleuter over instant ink, opgeven van locatie en weet ik veel gewoon in KLEUR printen!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan