• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Printerprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit lijkt mij geen wifi versterker maar een router.
Staat jou modem soms op bridgemode?
Als dat het geval is dan zou je het wachtwoord van jou nieuwe router moeten gebruiken voor jou printer.
 
Zowel de router als de versterker hebben hetzelfde wachtwoord, is standaard zo door telenet geïnstalleerd. Wat is bridgemode? Sorry hoor maar ik ben daar leek in :(
 
Bij bridgemode wordt het modem als het ware uitgezet, zodat jou router voor internet zorgt.
Ik gebruik een modem van Ziggo die op bridgemode staat met daar achter een veiliger en betere router.

Op zich dan wel handig dat je 1 wachtwoord hebt, maar dan snap ik nog niet waarom jou printer niet wil werken.

Je zou eens kunnen kijken of de troubleshooter werkt voor jou.
http://hp.dezide.com/ts/start.jsp?g...ess_Connection.net&as=true§ion=ccweb&sfs=sdoc
 
Ik begrijp het ook niet, morgen ga ik nog eens alle software van de laptop halen en opnieuw installeren, heb ik ook al tig keer gedaan....van bridgemode en toestanden begrijp ik al helemaal niets... en wat helemaal raar is, op de laptop van mijn man werkt de printer wel...rararararara:weary_face:
 
Je zou dit eerst nog eens kunnen proberen.

Not sure which drivers to choose? Try HP Support Assistant!

HP Support Assistant is a pre-installed app found on HP PCs. It checks your system and recommends software and drivers needed to keep your product up-to-date.

Launch the application from the blue question mark icon in your system tray or start menu: Then select 'Check for updates and messages'
 
Ik heb de software van de printer van de computer verwijderd en daarna de HP support Assistant gebruikt, deze heeft de software opnieuw gedownload en geïnstalleerd, So far so good.... daarna proberen verbinding te maken met de printer....no wayo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O ten einde raad, ik weet niet meer wat te doen.....:cold_sweat: ik zie blauw van frustratie!
 
jij gebruikt de nieuwste modem/router van Telenet ..
de eigenlijke installatie van de printer dient bedraad te gebeuren en op een zekere moment tijdens de installatie word er je gevraagd of je deze dan ook bedraad of draadloos wenst te gebruiken en op dit punt kies jij voor draadloos en dien jij de wps pair toets in te drukken zodat jouw printer gevonden word .. word de draadloze verbinding gevonden word de installatie verder gezet en dien je de usb kabel van en naar de printer te verwijderen ( word u meegedeeld )...word echter deze draadloze verbinding niet gevonden dan vraagt de installatie u om verder te gaan met de bedraade installatie
 
Ik heb de software van de printer van de computer verwijderd en daarna de HP support Assistant gebruikt, deze heeft de software opnieuw gedownload en geïnstalleerd, So far so good.... daarna proberen verbinding te maken met de printer....no wayo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O ten einde raad, ik weet niet meer wat te doen.....:cold_sweat: ik zie blauw van frustratie!

Als dit allemaal lukt, hoe heb jij het dan de vorige keer werkend gekregen?
Maar hopelijk kun je met de uitleg van Emi het nu wel werkend krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan