• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Privacy Guardian

Status
Niet open voor verdere reacties.

gigobert

Gewaardeerd
Lid geworden
12 okt 2010
Berichten
1.086
Waarderingsscore
0
ik gebruik al jaren met plezier het programma System Mechanic Pro. Bij de nieuwste update hiervan bestaat de mogelijkheid om als extra Privacy Guardian te installeren, een progje om on-line bedreigingen van je privacy te voorkomen. Diverse reviews geven een redelijk positieve indruk echter vraag ik me af , aangezien ik al naar tevredenheid Malwarebytes-Premium gebruik of er dan nog een meerwaarde aan zit. Ik kan me zelfs voorstellen dat malwarebytes en PrivacyGuardian elkaar in de weg gaan zitten. Graag jullie, zoals immer, zeer gewaardeerd advies
 
Het lijkt erop dat het een soort vpn is.
Maar het is geen anti virus zoals Mbam, dus zou het er naast kunnen werken.
Alleen betaal je wel elk jaar voor een nieuw licentie.

Belangrijkste kenmerken Iolo Privacy Guardian:

  • Zorgt ervoor dat je anoniem kunt browsen
  • Houdt jouw zoekgeschiedenis privé
  • Beschermt tegen een digitale profielopbouw of "vingerafdrukken" op basis van jouw gewoontes
  • Verhoogt de bescherming tegen identiteitsdiefstal
  • Stopt ad-trackers die je blijven volgen en bestoken met advertenties
 
dank voor jullie input...ik ga de suggestie van Abraham uitproberen en zie vooralsnog af van weer een extra programma. Ik behoor niet tot de categorie ruige sites bezoekers en beschik eventueel als ik dat nodig vind over ExpressVPN.
Toch lijkt het overzichtje van aarie25 interessant genoeg om te weten.
 
Geen dank!
Je kunt altijd nog kijken wat ja gaat doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan