• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Probelemen met installeren software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudolfo 4711

Nieuw lid
Lid geworden
14 jun 2018
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Dag allemaal! Nu we het toch hebben over software! Ik krijg de LogiLink VG0001A USB 2.0 videograbber niet geinstalleerd. Steeds wordt gemeld dat de mapnaam Syntaxis en/of volumenaam niet kloppen bij het invoeren van het pad! Wat kan ik doen? Groeten
 
Hoi! Nu ik toch bezig ben, ook de Magix "Red uw video's" krijg ik niet geïnstalleerd! (USB versie) Ik had al een andere Magix er op zitten met de 3 cinch/S vhs ingang, maar die stopte gewoon er mee! Bij de laatste versie krijg ik de volgende melding (zie plaatje) Van Magix kreeg ik een hele bak info! Maar ik zoek gewoon de concrete aanwijzing hoe ik het probleem kan oplossen, gewoon uit de ervaring van andere gebruikers! Ben benieuwd! Alvast bedankt
Ashampoo_Snap_2018.06.13_12h55m36s_001_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan