• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Probleem foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Riri02

Nieuw lid
Lid geworden
7 nov 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Ik krijg sinds vandaag elke keer een foutmelding.
Het gebeurd maar bij één website.
Zowel op de laptop, als op mijn mobiel.

Server Error in '/' Application

No connection could be made because the target machine activly refused it.
10.168.2.74:80

Dan volgt er nog een reeks tekst/cijfers ed.
Zie bijlage.
Er hoort nog een stuk bij, deze kan ik als dat nodig is bijvoegen.

Bij de website waar het om gaat, probeer ik in te loggen.
Maar daarna volgt deze foutmelding.

Cache legen helpt niet
Router opnieuw opstarten helpt ook niet

Verder heb ik er totaal geen verstand van.
Is er iemand die me kan helpen?

20181107_231005.jpg
 

Bijlagen

  • 20181107_231100.jpg
    20181107_231100.jpg
    138,9 KB · Weergaven: 3
Heb andere browser geprobeerd.
Dat lijkt te werken.

Had eerst Chrome.
Nu FireFox.
 
Je kunt Chrome eens resetten om te kijken of het probleem weg is. Maar je kunt natuurlijk ook Firefox blijven gebruiken.

Chrome restten doe je zo.
  1. Klik rechtsbovenin het scherm op de drie puntjes om het menu te openen.
  2. Klik hier op instellingen en scroll helemaal naar onderen.
  3. Klik hier op “Geavanceerde instellingen weergeven…“.
  4. Scroll wederom helemaal naar onderen en klik op de knop instellingen resetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan