• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem geluid TV kaart na update 1909

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
Nog niet vaak onoverkomelijke problemen gehad met een Windows 10 update. Nu echter wel: na update KB4524570 bleek het geluid van mijn AnySee TV kaart te zijn verdwenen. In de volumemixer zie ik het geluidsbalkje wel bewegen alsof er normaal geluid is. Aan de uitgang/speakers merk ik echter niets. De rest van de signaalbronnen geeft wel gewoon geluid. Om die reden de drivers en viewer opnieuw geïnstalleerd maar geen succes.
Gelukkig maak ik elke vier dagen een image dus heb ik de laatste maar snel teruggezet.
Ik ben wel benieuwd of dit probleem bij de volgende update verholpen zal zijn.
Ik wacht eerst even af of er meer mensen met dergelijke problemen zijn voor ik deze update nog een keer probeer.
 
Ik heb toch maar update KB4524570 geprobeerd en die veroorzaakt nu geen probleem. Dan moet het toch echt update 1909 zijn. Ik wacht nog even met die feature update.
 
Ik heb sinds windows 10 elke keer problemen met het geluid in Audacity. Om b.v. het geluid van mijn microfoon en wat er uit de boxen komt op te nemen. Elke keer weer een verrassing hoe ik het programma of de geluidsinstellingen moet instellen. Is na elke grote upgrade weer zo geweest, heb het nu nog niet getest. Het zit hem dan in dat ik bij opnemen van b.v. de microfoon, naar dit apparaat luisteren aan moet klikken. Maar dat lijkt me met een tv kaart onwaarschijnlijk.
 
Bij elke grote update moet ik ook de mic voor Adobe audition weer activeren maar bij de TV kaart is het geluid herstellen me niet gelukt. Die heeft ook weinig instelmogelijkheden. Nu denk ik echt aan een bug in de update omdat in de volumemixer het geluidsbalkje wel beweegt alsof er normaal geluid is.
En toevallig had ik net gisteren een antenneversterker geplaatst om mijn TV kaart beter te kunnen gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan