Windows 10 probleem met externe hd aan tv

jo6463

Nieuw lid
Lid geworden
6 nov 2019
Reaction score
0
Punten
1
Leeftijd
51
ik had gisteren al geschreven dat hij op een andere televisie wel werkt met ntfs. maar dat verklaart nog altijd niet waarom bij 2 tegelijk gekochte en identieke schijven de enen wel en de andere niet werkt op mijn samsung plasma tv.

jo6463

Nieuw lid
Lid geworden
6 nov 2019
Reaction score
0
Punten
1
Leeftijd
51
bij de schijf die wel werkt heb ik ook niks aan de instellingen hoeven te wijzigen ,gewoon mp4 bestand overzetten inpuggen en afspelen.

quandor

Gewaardeerd
Lid geworden
27 jan 2016
Reaction score
54
Punten
48
Tegenwoordig binnen de EU is standaard 24 maanden garantie verplicht. Bel eens met WD en leg het voor.

erikdenhouter

Gevestigd lid
Lid geworden
14 jun 2019
Reaction score
22
Punten
18
Leeftijd
62
Test:
zet op je PC een map neer, en plaats daarin zo'n film.
Kopieer nu de map naar de root van beide externe schijven, en probeer.
Zo weet je zeker dat de voorbereiding identiek is.

Black Tiger

Netwerk hobbyist. :)
Lid geworden
16 sep 2019
Reaction score
30
Punten
28
Website
www.satellitefun.org
Toch ben ik het met Quandor eens. Je TV zal best NTFS aan kunnen, daar gaat het niet om.
Maar als hij ook niet werkt met FAT of FAT32 weet je nog beter dat het aan de HD ligt en heb je ook gelijk meer argumentatie wat je in een evt. klacht naar de winkelier of WD kunt overbrengen.

jo6463

Nieuw lid
Lid geworden
6 nov 2019
Reaction score
0
Punten
1
Leeftijd
51
ik zal eens kijken wat er mogelijk is, ik moet eerst eens de bon zoeken.

quandor

Gewaardeerd
Lid geworden
27 jan 2016
Reaction score
54
Punten
48
Bel idd. met WD. Laat svp weten wat volgens hen de oorzaak / oplossing is. Ik ben namelijk zeer benieuwd naar de uiteindelijke oorzaak én oplossing want gelet op jouw berichten m.b.t. aanschaf en soort van de hardware, alles wat je tot nu toe hebt geprobeerd en gedaan, is het eigenlijk theoretisch en technisch onmogelijk wat die schijf je laat zien (of beter gezegd, wat die schijf je niet laat zien....).

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan