• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem met me wireless home monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

songoku

Verdwaalde tuinkabouter
Lid geworden
12 sep 2005
Berichten
1.303
Waarderingsscore
0
Heb recentelijk een wireless home monitor gekocht (merkloos)
Handleiding raadt de app JimiLivepro aan. Werkt prima. Maar het apparaat ondersteunt ook tf card. Dus ik doe me mirco sd kaart erin. Wil via de app formateren. Maar geeft continu een fout aan (Format TFCard failed).
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Of misschien een andere app?

Alvast bedankt
 
Ondersteunt die app wel een sd kaart?
Je kunt via de telefoon zelf de sd kaart ook formatteren.
Welk merk en type telefoon gebruik jij?
 
Via die app formateren geeft die melding. In me pc werkt ie wel.

Mijn telefoon is samsung galaxy j5 (2017)
 
Je moet ook in jou telefoon instellingen de sd kaart formatteren.

Instellingen > Device maintenance > Storage > 3 puntjes rechtsboven > Storage settings > SD card > Format
 
Hier heb je nog een andere optie.

Open de opslaginstellingen van de kaart. Open (na het plaatsen van de kaart) de instellingen door te tikken op de Menu-knop vanuit het Home-scherm, of via de Instellingen-app in de App Drawer. Selecteer Storage vanuit het Instellingenmenu, onder Device.

Ontkoppel de SD-kaart. Tik op de "Unmount SD-kaart"-optie.

Formatteer de SD-kaart. In het Storage-submenu, scrol je naar beneden tot je bij de afdeling SD-kaart bent aangekomen. Tik op “Format SD-kaart” om te beginnen met formatteren. Tik nogmaals op de knop om verder te gaan. Als je SD-kaart is geblokkeerd, dan heb je de PIN van de SD-kaart nodig. Heb je deze ingevoerd, dan zal het formatteren worden hervat.
  • Formatteren van de SD-kaart zal alle gegevens die erop staan wissen. Zorg dat je voor je gaat formatteren back-ups hebt gemaakt van de bestanden die je wilt bewaren.
 
Sd kaart gaat in de camera. Niet me.telefoon.
 
Maar je kunt hem wel via de pc formatteren en nog werkt het niet?
Of had je dat nog niet geprobeerd?
 
Ja via me pc gaat formateren prima. Maar wil het ook doen via die camera (anders werkt ie niet) maar dat gaat niet
 
Heb je een andere sd kaart liggen?
Anders zou je eens kunnen kijken of dit wel werkt in de app.
Ik neem aan dat je de app helemaal bij hebt gewerkt?
 
Welke bestandsindeling moet die SD kaart hebben volgende de beschrijving van de camera? Dat zal waarschijnlijk geen FAT32 zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan