• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

probleem met Microsoft Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

azapel

Junior lid
Lid geworden
13 okt 2008
Berichten
62
Waarderingsscore
2
Ik gebruik Windows 10 Home, Norton 360 en Microsoft Outlook, alle volledig bijgewerkt.

Sinds gisteren lukt het mij niet meer om bijlagen of "lees verder..." te lezen, ik krijg dan de boodschap zoals in de bijlage.

Iemand een idee welke instelling ik gewijzigd zal hebben (en uiteraard hoe ik het weer terugzet?

Dank bij voorbaat en vriendelijke groeten,
Aza Pellekooren
 

Bijlagen

  • Image 1.pdf
    208,9 KB · Weergaven: 22
Het lijkt erop dat er rechten van jou Windows zijn gewijzigd, waardoor jij die melding krijgt.
Dit kan bijvoorbeeld door een virus veranderd zijn.
Scan eens met de volgende scanner, kies hier voor gratis downloaden.
www.malwarebytes.org
 
Sinds gisteren lukt het mij niet meer om bijlagen of "lees verder..." te lezen

Om welk type bijlagen of lees verder... koppelingen gaat het? PDF? HTTP? Controleer of jouw standaard-apps nog goed staan ingesteld. Zie hiervoor stap 1 van
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan