• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem met muis/moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stainless

Junior lid
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
96
Waarderingsscore
0
Mijn muis(Logitech MX518)/toetsenbord(LogitechMedia Keyboard) worden om de andere keer als ik mijn PC start niet herkent. Een herstart lost het tot nu toe op. Dit is ontstaan na systeemherstel om Windows Creators Update te "verwijderen". Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn. Stuurprogramma's en drivers zijn up to date.
Ik heb inmiddels Windows 10 opnieuw geinstalleerd, een andere muis/moederbord geprobeerd, maar het probleem blijft
 
dit heb ik hier ook ondervonden ...hier heb ik het niet meer voor gekregen nadat ik dus zowel het toetsenbord als ook de muis aan een ander usb poort heb aangesloten ..( ik heb ze elk van poort gewisselt )..
 
Je zou eens kunnen kijken of het helpt zoals Emi zegt.
Anders zou je eens alle Usb stuurprogramma kunnen verwijderen, kan natuurlijk voorkomen dat er tijdens de installatie daar iets niet helemaal goed is gegaan.
Na een herstart krijg je weer nieuwe stuurprogramma`s.
 
@Emi, @aarie25. Beide suggesties heb ik al geprobeerd, maar die lossen niets op. Wat mij verbaasd is de regelmaat, de ene keer gaat het goed en de volgende keer is een herstart nodig
 
dan dien jij eens in je bios na te gaan of de usb poorten aanstaan ..zou zowaar kunnen dat deze uitstaan en pas actief worden nadat je systeem opgestart is ..
 
En welke hardware wordt er gebruikt?
Zet de weblink van Speccy hier eens neer, zie m'n sig, uitkijken van je aangevinkt laat bij installeren.
En hangen ze aan USB 2.0 of 3.0/3.1 poorten?
 
Die bedoel ik, en over die USB 2.0 of 3.0|

Zou beginnen met die Iobit meuk te deïnstalleren, je hebt er niets aan en kan problemen geven, zit ook malware in.
Tevens is opstarten alles eruit gooien wat niets met drivers of anti-virus heeft te maken.
Dan een echte reboot plegen, dus alle spanning eraf en weer opstarten.
 
Die bedoel ik, en over die USB 2.0 of 3.0|

Zou beginnen met die Iobit meuk te deïnstalleren, je hebt er niets aan en kan problemen geven, zit ook malware in.
Tevens is opstarten alles eruit gooien wat niets met drivers of anti-virus heeft te maken.
Dan een echte reboot plegen, dus alle spanning eraf en weer opstarten.
Ze hangen aan USB 2.0 poorten
Spanning er af gehald en opnieuw opgestart (dacht eerst nog dat ik een probleem met de voeding had, pc reageerde eerst helemaal niet meer). Maar probleem is er nog steeds
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan