• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Probleem met Outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

FransdeVette

Gevestigd lid
Lid geworden
13 sep 2012
Berichten
271
Waarderingsscore
0
Als ik in een mail een mailadres tegenkom waar ik op kan klikken en ik doe dat, dan krijg ik een blauwe pagina met een plaatje van een envelop en wordt me gevraagd om een account te kiezen voor verzenden email bericht.
En dan weet ik niet wat ik moet doen.
 
Topic verplaatst van Algemeen naar Internet en E-mail.

Maar wat is precies de vraag? Krijg je die melding al te zien als je de mail alleen maar opent om hem te kunnen lezen?
 
Frans schrijft dat hij die vraag krijgt wanneer hij klikt op een mailto link in een e-mail.
Frans gebruikt Outlook 2016, dus zou na een klik op die mailto link automatisch door Outlook een nieuw bericht opgesteld moeten worden, dat gericht is aan het e-mailadres waar hij op klikte. Maar dat gebeurt dus niet.

Frans, hoeveel e-mailaccounts heb jij opgenomen in Outlook 2016?
Is Outlook 2016 jouw standaard e-mailprogramma? Dat kun je controleren via Start > Instellingen > Apps > Standaardapps.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan