• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

probleem met zyxel modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonagold

Gevestigd lid
Lid geworden
30 mei 2006
Berichten
294
Waarderingsscore
1
na een update van de KPN (adsl naar vdsl) kan ik met mijn zyxel modem niet meer in bridge mode, ik heb dan geen iIP-TV meer.
dit ging altijd perfect.
Nu heeft telfort me een experion v10 gestuurd, maar daar kan ik niets meer mee,helemaal dicht getimmerd.
Nu is mijn vraag heeft/weet iemand een modem die dit wel kan,het hoeft geen zyxel te zijn,elk merk is goed,als ik maar beide dingen tegelijk kan doen. Als er mogelijkheden zijn om dit in te stellen ,bedoel ik dus
Er moet toch wel een modem zijn die het tv gedeelte via het interne ip adres laat gaan en het wan door laat naar mijn router?.
hopelijk komt iemand met een oplossing

bvd
 
Je zal het denk ik toch moeten doen met een modem van de provider.
Kijk het reglement na van wat wel en iet kan bij Telfort.

Want elke modem heeft een eigen macadres en sluit je dus een onbekende modem aan, zal deze geen contact kunnen maken.
 
na een update van de KPN (adsl naar vdsl) kan ik met mijn zyxel modem niet meer in bridge mode, ik heb dan geen iIP-TV meer.
dit ging altijd perfect.
Nu heeft telfort me een experion v10 gestuurd, maar daar kan ik niets meer mee,helemaal dicht getimmerd.
Nu is mijn vraag heeft/weet iemand een modem die dit wel kan,het hoeft geen zyxel te zijn,elk merk is goed,als ik maar beide dingen tegelijk kan doen. Als er mogelijkheden zijn om dit in te stellen ,bedoel ik dus
Er moet toch wel een modem zijn die het tv gedeelte via het interne ip adres laat gaan en het wan door laat naar mijn router?.
hopelijk komt iemand met een oplossing

bvd
Klopt de naam wel, moet dit geen Experia v10 zijn?
Daar kun je wel een extra router achter zetten.
Kijk hier eens voor meer informatie.
Gebruik een eigen router achter de Experia Box | KPN Forum

Je zal het denk ik toch moeten doen met een modem van de provider.
Kijk het reglement na van wat wel en iet kan bij Telfort.

Want elke modem heeft een eigen macadres en sluit je dus een onbekende modem aan, zal deze geen contact kunnen maken.

volgens mij niet meer
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?t=49054
 
Beste Jonagold,

Het heeft geen zin om alle berichten te quoten.
Maar klopt het dat jij een Experia v10 gebruikt?
 
Dan zou je mijn link in bericht 3 eens kunnen doorlezen.
Daar vindt je informatie hoe je een extra router achter de Experia box kunt aansluiten.
 
Soms is het zo dat je zelf het modem niet in Bridge kan zetten maar de provider wel. Daarvoor moet je dan even contact opnemen met de helpdesk van de provider.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan