• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Problemen Bij Installeren Maxtor Diamond 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wjk

Gast
Bij het installeren van een nieuwe HDD Mator Diamond geeft mijn pc een foutmelding in de BIOS

Ultra 100 in not installed because there aar no drives attached. Mijn gevoel zegt dat de Ultra 100 de oude HDD is??

Hoe kan ik deze foutmelding wegkrijgen. Moet ik de bios updaten???
 
Alles goed aangesloten, master slave settings, jumpers, ide kabel achteraan. Is je pc compatible met de harde schijf. Een harde schijf van 80gb bijvoorbeeld in een pc waar voorheen een 1gb schijf in zat kan wel eens niet compatibel zijn met je moederbord, of je pu niet trekken. Ga anders eens met de specs van je pc, terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht en vraag dar of de harde schijf wel passend is.

frank
 
anders op je hdd ff zoeken naar de instellingen voor het bios, deze opschrijven en de schijf niet auto detecteren, maar user mode en zelf de gegevens invoeren, wil ook nog wel eens helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan