• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Problemen Met Een Externe Hd

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

ardin

Gast
hallo luitjes dit is een mooi/goed forum
(ben nieuw op dit forum :D )

ik heb een probleempje met een externe hd ( een ibm schijfje )
ik heb hem in een box ingebouwt en via usb 2.0 aangesloten alleen nu geeft hij als ik hem aanzet krijg ik op me pc bij deze computer te staan dat er 2 schijfjes bij gekomen zijn
 
sorry ging ff wat fout was nog niet klaar met me berichtje :( :unsure:
ik heb nu een schijfje van 4 gig en 1 van 26 gig terwijl die hd 80 gig is
weet iemand hoe dit komt?

ik heb ook nog een 2e probleem ik heb een seagate schijf (160 gig) als master schijf gewoon in me pc ingebouwd en die geeft ook maar 128 aan nu heb ik al op de site van seagate gekeken maar dan moet ik heb weer helemaal leeg halen enzo weet iemand misschien een oplossing om dat goed tekrijgen zonder dat ik alles weer leeg moet halen ?
alvast bedankt voor jullie reacties
groeten ardin
 
Heb je misschien maar een heel oude pc, die biossen herkennen vaak maar ene bepaald aantal GB, is dit niet zo, dan zou je eens kunnen kijkne of het programam partition magic iets voor je kan betekenen, om de verloren aprtities terug te vinden cq te vergroten naar de juiste grootte. Even kijken of je dat progje van iemand kan lenen.
 
mijn pc is nog niet zo heel erg oud denk ik
ik heb een asus a7v 333 moederbord met een amd xp 2000 + cpu
en draai gewoon win. xp
maar ik ga het proberen met partition magic
bedankt voor je reactie als het lukt of niet lukt laat ik het nog ff weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan