• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Problemen met Skype voor bedrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProbleemScholier

Nieuw lid
Lid geworden
15 mrt 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Beste leden van Nationaal Computer Forum,

Naar aanleiding van het corona virus moet ik voor mijn studie gebruik maken van Skype voor bedrijven. Echter krijg ik tijdens het aanmelden de volgende foutmelding (zie bijlage) Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet oplossen en zit met mijn handen in mijn haar.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
 

Bijlagen

  • foutmelding.png
    foutmelding.png
    30,8 KB · Weergaven: 21
We beginnen maar eens even bij het begin.
Kan je met die laptop wel op het internet?
Bevind je de laptop zich in een netwerk met restricties? Daarmee bedoel ik dat je bijvoorbeeld ook geen gebruik kan maken van Whatsapp.
Zit je "gewoon" thuis. Herstart je router dan eens even.
 
btw wat als je op je telefoon inlogd op Skype for business kom je er dan wel in ?

het is misschien geen oplossing maar dan kan je nog bij je studie stuff voor nu.
 
Laatst bewerkt:
Zeer waarschijnlijk ga je uiteindelijk uitkomen op een repair van je Office installatie. Dit soort fouten zijn helaas nog generiek. Zeker als je gaat zoeken op de foutcode
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan