• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Problemen met windows 10 foto app

Status
Niet open voor verdere reacties.

braband

Vaak hier
Lid geworden
30 sep 2011
Berichten
664
Waarderingsscore
0
Hallo beste forum leden.
Mijn opgeslagen foto's en schermopname's kan ik niet meer openen met Windows 10 foto App.
Ik zie de foto's wel in het klein,maar kan ze niet meer vergroten zie dan een zwart scherm!
Ik heb al geprobeerd met Windows Fix en ook Windows update,maar dat werkt niet.
 
Heb je al eens heel eenvoudig de pc opnieuw opgestart om te kijken of de problemen dan verholpen zijn. Het klinkt namelijk als iets wat op die manier eenvoudig op te lossen is.
 
Heb je al eens heel eenvoudig de pc opnieuw opgestart om te kijken of de problemen dan verholpen zijn. Het klinkt namelijk als iets wat op die manier eenvoudig op te lossen is.
Het heeft zichzelf opgelost! Waarschijnlijk met updates te maken! Maar het heeft een week niet gewerkt! en dat vindt ik wel lang!
 
Fijn dat het is opgelost, ik zal het topic dan op opgelost zetten.
 
Mooi om te horen dat het probleem zichzelf niet goed genoeg vond om je tijdens het computeren te hinderen en daarom maar weer is verdwenen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan